Ideer til hvad man kan lave med barn på 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.968 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Mother-love

Hej piger. Jeg har gået og tænkt og tænkt over hvad man kunne lave evt. Hvor man kunne tage hen med isabella som bliver 1 år på onsdag.

Hun forstår jo ikke sådan noget aom tivoli, djurs sommerland eller lign.

Jeg havde tænkt lidt repark eller aalborg zoo eller lign. Men forstår hun det?
Hvad gør i eller hvad har i gjort?
Ideer modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

2babygirls

michelledam skriver:

Hej piger. Jeg har gået og tænkt og tænkt over hvad man kunne lave evt. Hvor man kunne tage hen med isabella som bliver 1 år på onsdag.

Sidste sommer (hvor Madeleine var 7-9mdr) var vi i dyrehaven og fodre rådyr, hun elskede det og de tog det pænt cool at hun flåede i dem. Ellers var vi i aros, det hyggede hun sig også ved.
Mini zoo's må også være et hit.

Anmeld

27. maj 2012

MetteSkals

Min søn på 10 måneder har været i både Aalborg zoo, ree park (i går faktisk ) og Legoland og elskede det hele, han fik meget mere ud af det end jeg troede. Men især ree park var et hit for der kan man køre ud på "savannen" og så står dyrene hele vejen rundt om den åbne bil. Bastian kunne nå en giraf og det var han helt vild med

Anmeld

27. maj 2012

VNB

vi tager jævnligt en tur i Randers Regnskov, og har gjort det siden Viktor var ca 9 mdr gammel  

han nyder at se på dyrene, og der er klapvogne som man kan låne til at køre dem rundt i derinde  

ellers er en tur ved stranden, en tur i parken, på legepladsen eller bare en trille tur i klapvognen noget der altid er et sikkert hit  

Anmeld

27. maj 2012

Sjl-msl-Mkl

Alt sådan noget med dyr tænker jeg vil være et hit, eller noget med vand.  

Hilsen Sofie, mor til 2 piger på 1,5 og 4 år

Anmeld

27. maj 2012

DitteMarie

Aqua i Silkeborg har en skøn legeplads med masser af vandaktivitet og så er klappe fisk bassinet et hit ellers den lokale legeplads. Tror også en 1 årig vil hygge sig i friheden, der er også et dejligt grønt område nede ved søen med en fin legeplads

God sommer!

Anmeld

27. maj 2012

Mother-love

Tusinde tak for alle jeres svar tror da bare vi skal afsted til en masse med dyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.