ohh no...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Sille

Hm.. tja.. ved ik om nogen kan huske det.. men jeg blødte 14 dage da jeg tog p-piller og bestemte derfor at holde en pause og få min rigtige mens og starte op på pillerne igen... jeg fik min mens næsten lige da jeg havde født.. Nu er det så sådan at jeg er gået over tid... hele 5 dage.. Og jeg er så bange for at være blevet gravid.. Vi har nemlig ikke holdt os tilbage..:$ da jeg have regnet helt forkert mht ægløsning....8( og gider ingen løftede pegefingre her...:)

Jeg kunne ikke blive gravid med freja og vi måtte ha hjælp sp jeg burde ik ku blive gravid selv.. men man hører jo tit at det hele retter sig efter en fødsel...

Må ned og købe en test.. kan slet ik overskue hvis den er positiv.. har jeg slet ikke lyst til at være gravid nu.. føler først jeg er ved at være "sille" nu .. og ikke kun "mor" hele tiden..

nå.. men forhåbentlig er den negativ... det tror jeg også den er.. det bare jo mere og mere man spekulerer.. jo mere og mere kan man føle sig gravid ik...

-sille - forhåbentlig ik med rogn..:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Loggidut

kan du så komme afsted efter den test...niks ingen løftede pegefingre...hvad dælen kan du dog bruge den til nu?
jeg håber ikke du er gravid, ikke når du har det sådan med det....
men mon ikke bare det er spekulationerne...det håber jeg!

stort knus fra sloggi...som lige sparker dig på apoteket...eller købmanden

Anmeld

10. marts 2008

Sille(smil)

uuups ja, det lyder ikke så godt:S Jeg gik selv for 14 dage siden og frygtede at jeg var blevet gravid, men kunne heldigvis ånde lettet op.

Jeg krydser fingre for at den er negativ (testen altså) og glæder mig til en update...

Den ene Sille

Anmeld

10. marts 2008

Marco2

Hej Sille.

Ja puuuuha, når du har det sådan.

MEn vore cyklusser kører rundt med os herefter. Min kører på ingen måde regelmæssigt ihvertfald. Så mon ikke bare det er det? Det må vi håbe. Men ned og køb en test - kan man se det allerede??

Glæder mig til en update.

AG - som også bare vil være AG

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Ellers står jeg klar til at adoptere:D:D
Du skal bare lige huske at spise dine vitaminpiller, så baby har haft det godt ,til når den en gang skal ud:)

-ej spøg til side, jeg håber selvfølgelig for dig at udfaldet blir til din fordel(H)

Anmeld

10. marts 2008

Mikkelmusen

Oh my..

Venter spændt på svar, og håber da det falder ud til din fordel :)

Knus

Anmeld

10. marts 2008

Marco2

Chihuahuamus skriver:

Oh my..

Knus

For sadan mus, der er sgu sket forandring siden dit morgenhår....

AG - SH....must find out...

Anmeld

10. marts 2008

Mikkelmusen

Marco2 skriver:

Chihuahuamus skriver:

Oh my..

Knus

For sadan mus, der er sgu sket forandring siden dit morgenhår....

AG - SH....must find out...

Ha ha nej nej, det andet billede var lige grimt nok.. Fandt bare et af de pæne af mig :) Det der er nu er lige efter jeg farvede hår

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

SILLE!!

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Okay.. Den gik sgu lige galt.. :)

Kan du så komme afsted efter den test! Nu kan jeg sidde og bruge hele min dag på at vente på svar fra dig.. Altså!!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.