Og det her, det sker så bare ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Alexander&Lærke

min børn har heller ikke være hjemme her i weekenden og havde da også en plan om at skulle sove til mindst 7.30 men det dur jeg så bare overhpved ikke til,idag var den 6.45 da jeg vågnede og ikke kunne sove mere og i går var den 6.30.... Så nej det blev ikke til at sove længe... jo lidt længer end jeg plejer men ikke meget  Men 9.20 er da længe i mine øjne hvornår plejer Ida at vågne da??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

haha, og her sidder jeg og synes at 09.20 er at stå op sent??
Min alarm ringede kl 8, hvorefter jeg tog over for at træne. Er lige kommet hjem. Skal desværre ikke noget videre fedt i dag - min farmor er lige gået bort, så vi skal ud i hendes rækkehus i dag og se på hvad vi gør med tingene. 

Øv med din farmor... Det gør mig ondt  Håber du er ok!

Anmeld

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mette&Alexander skriver:

min børn har heller ikke være hjemme her i weekenden og havde da også en plan om at skulle sove til mindst 7.30 men det dur jeg så bare overhpved ikke til,idag var den 6.45 da jeg vågnede og ikke kunne sove mere og i går var den 6.30.... Så nej det blev ikke til at sove længe... jo lidt længer end jeg plejer men ikke meget  Men 9.20 er da længe i mine øjne hvornår plejer Ida at vågne da??

Ida plejer at vågne omkring 7:30-8.

Men jeg har altid været god til at sove længe - gerne til helt ud på eftermiddagen

Anmeld

27. maj 2012

Dinna88

rikkeregnbue skriver:

Øv med din farmor... Det gør mig ondt  Håber du er ok!

Tak Jeg er egentlig helt ok, måske det ikke har ramt mig endnu? Det er lidt underligt..

Anmeld

27. maj 2012

Alexander&Lærke

rikkeregnbue skriver:

Ida plejer at vågne omkring 7:30-8.

Men jeg har altid været god til at sove længe - gerne til helt ud på eftermiddagen

Skønt her er det nærmere 6 end 8, men nu er hun heller ikke så gamle igen din Ida, min den store er snart 5, så den har stået på tidlig morgen i flere år efterhånden, desværre er han begyndt at sove længe efter vi har fået lillesøster. Altså dejligt for ham, men synd for mig eller jeg er jo ligesom vant til det. Jeg må lære det igen om 4 år...

Anmeld

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dinna88 skriver:

Tak Jeg er egentlig helt ok, måske det ikke har ramt mig endnu? Det er lidt underligt..

Det var godt.. Og ja, det kan være

Anmeld

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mette&Alexander skriver:

Skønt her er det nærmere 6 end 8, men nu er hun heller ikke så gamle igen din Ida, min den store er snart 5, så den har stået på tidlig morgen i flere år efterhånden, desværre er han begyndt at sove længe efter vi har fået lillesøster. Altså dejligt for ham, men synd for mig eller jeg er jo ligesom vant til det. Jeg må lære det igen om 4 år...

Haha!

Anmeld

27. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Ida skulle overnatte ved sin far, da de skulle til bryllup i dag ved Idas onkel og tante.. Også rigtig fint og det var jo selvfølgelig lettere at hun sov hos ham, i stedet for at hente hende her klokken alt for tidligt!

Men.... HVAD FANDEN LAVER JEG SÅ OPPE NU???!! Jeg kan simpelthent ikke sove mere! Hvad skete der lige der?

Er næsten helt irriteret over at jeg ikke kan sove mere!

Hvad skal I andre lave på denne søndag???

Jeg kender det alllt for godt ! Igår var jeg vågen kl 7 ! 

Idag skal jeg bare vaske tøj ! Og ellers sidde lidt i solen..  

Anmeld

27. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Jeg kender det alllt for godt ! Igår var jeg vågen kl 7 ! 

Idag skal jeg bare vaske tøj ! Og ellers sidde lidt i solen..  

Åh gud... Klokken 7

Anmeld

27. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Åh gud... Klokken 7

Ja fordi kærestens lillebror skulle til karneval.. Så var jeg jo vågen .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.