Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 7 uger henne i dag og jeg syntes bare ugerne går virkelig langsomt. Sagen er den at kort efter jeg havde født min mindste søn blev jeg gravid igen med tvillinger men da jeg havde meget slem bækkenløsning i den graviditet blev jeg fra rådet at få dem og jeg fik en abort og jeg har da aldrig fortrudt noget mere end det. Det har så siden hen vist sig at jeg i sidste graviditet blev de sener der holder hoften/bækkenet ødelagt så jeg får en graviditetdret kommer til at forgå meget i sengen men jeg vil jo rigtig gerne vide om der er mere end en denne her gang (jeg er i høj risiko for at der er) men jeg kan ikke finde ud af om jeg skalegå en tidelig scanning som jeg kommer til at betale selv eller om jeg bare skal vente til uge 13 hvor der er nf hvad ville i gøre ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I må meget gerne fortælle hvorfor i ville vælge som i vil
Op
LuLy skriver: Nu har jeg ikke stået i din situation med en abort bag sig og bækkenløsning. Men HVIS det var mig, så havde jeg nok købt en scanning nu. Ikke mindst for at få lidt ro i sjælen på en måde. Så behøver du ikke gå og tænke mere over det
Nu har jeg ikke stået i din situation med en abort bag sig og bækkenløsning. Men HVIS det var mig, så havde jeg nok købt en scanning nu. Ikke mindst for at få lidt ro i sjælen på en måde. Så behøver du ikke gå og tænke mere over det
det er også lidt det jeg tænker at det er meget ret at vide hvor slemt jeg evt. kan vente at få det men på den anden side syntes jeg måske også at der er jo enligt ikke så lang tid til nf men lang tid nok
chael skriver: Jeg ville tage en snak med egen læge. Måske han/hun kan henvise, så du ikke selv skal betale?!Og ja, så må du jo nok forbedre dig på en del liggen i sengen. Håber det kommer til at gå*C
Jeg ville tage en snak med egen læge. Måske han/hun kan henvise, så du ikke selv skal betale?!Og ja, så må du jo nok forbedre dig på en del liggen i sengen. Håber det kommer til at gå*C
ja jeg fiskede lidt efter det da vi var nede ved lægen efter jeg selv havde teste og at der var to streger men han tilbød ikke noget men kan godt være jeg skulle prøve at snakke med ham først kunne jo være ham vil hjælpe alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128