Årh!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Nadia Maya

Den forbandede isbil - har endnu engang formået at vække min datter! Klokken 21.05 ringer klokken ude foran hendes vindue!!! Bliver så gal, og så sent?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det var da godt nok et mærkeligt tidspunkt  Håber hun falder i søvn hurtigt igen.

Anmeld

26. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er det den nye type isbil? For den er godt nok også belastende? Vh stine

Anmeld

26. maj 2012

RiUL

Fatter heller ikke hvorfor Hjem Is skal køre så forbandet sent!!! 

Anmeld

26. maj 2012

Nadia Maya

Hun er heldigvis faldet til ro igen, tak

Hvilken ny isbil? I hvert fald den gode gamle, meget irriterende klokke!!!!

Mega latterlige tidspunkter - nu har jeg skrevet en klage!

Anmeld

26. maj 2012

132319

De bliver jo nød til at komme når folk er hjemme, har spist, puttet børn osv. for at kunne forretningen til at køre.

Træls at din datter vågner af det men tror ikke at din klage nytter noget.

Anmeld

26. maj 2012

Faith

Her kommer den osse omkring kl 21, men drengene kunne sove fra et bombenedslag, så de ænser den ikke. Men ja det er et dumt tidspunkt hvis man har børn der sover let.

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Wow! Det er godt nok sent den kommer forbi jer  Håber hun falder hurtigt i søvn igen 

Anmeld

26. maj 2012

Nadia Maya

Ved os kører den kun i weekenderne, hvor de fleste folk har fri! Så klokken 21, det er for sent. De har da hele dagen, hvor de ikke kommer?

I mine øjne er hjemis-bilen til for børn - og de fleste børn ligger da og sover klokken 21?.
Dengang da jeg var barn.. Der kom de om dagen når man allermest havde brug for en is i varmen.. Da ikke når jeg lå og sov...

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Nadia Maya skriver:

Ved os kører den kun i weekenderne, hvor de fleste folk har fri! Så klokken 21, det er for sent. De har da hele dagen, hvor de ikke kommer?

I mine øjne er hjemis-bilen til for børn - og de fleste børn ligger da og sover klokken 21?.
Dengang da jeg var barn.. Der kom de om dagen når man allermest havde brug for en is i varmen.. Da ikke når jeg lå og sov...

Jeg hørte den her i området den anden dag, der var kl. omkring 16- 17.. Men ligefrem køre rundt i weekenderne og så SÅ sent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.