Mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg er nu i 32+1, og synes at det liv jeg mærker ændrer sig? Jeg mærker liv MANGE gange i løbet af dagen, men ikke særlig kraftigt.. (i forhold til før også!) mange gange mærker jeg det måske mest fordi jeg sidder helt stille, eller hvis jeg tilfældigvis ligger hånden på maven når jeg går?

Oplever/oplevede i det samme? Kan det passe med at babyen får mindre og mindre plads? synes bare det burde mærkes kraftigere så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

JH12

Det kan godt passe du mærker liv anderledes end normalt, da baby for mindre plads .

Anmeld

26. maj 2012

morethanperfect

Frk P. skriver:

Jeg er nu i 32+1, og synes at det liv jeg mærker ændrer sig? Jeg mærker liv MANGE gange i løbet af dagen, men ikke særlig kraftigt.. (i forhold til før også!) mange gange mærker jeg det måske mest fordi jeg sidder helt stille, eller hvis jeg tilfældigvis ligger hånden på maven når jeg går?

Oplever/oplevede i det samme? Kan det passe med at babyen får mindre og mindre plads? synes bare det burde mærkes kraftigere så?

Baby har jo ik så meget plads tilbage nu .. Så det ændrer sig

Anmeld

26. maj 2012

babymus77

Samme her og jeg er kun 31+5 så jo de ændre ski nok mønster nu:-))

Anmeld

26. maj 2012

Blirnokaldrigfru

Rart at høre jeg ikke er ene om tankerne Havde også overvejet om varmen kunne sætte lidt hold i tingene?

Anmeld

26. maj 2012

Guldimaven

Jeg oplevede noget lignende..  Dog er han blevet mere aktiv igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.