Fortryder ligemeget hvad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Nettemor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

TR

Anonym skriver:

FORTRYDER SÅ MEGET MIN ABORT! MIN MOR STØTTEDE MIG KUN IGENNEM DEN - MEN BAGEFTER? HUN SPØRG IKKE ENGANG OM - HVORDAN JEG HAR DET? OM JEG ER OKEY? OG MIN KÆRESTE GIDER IK RIGTIG SNAKKE OM DET !! WHAT THE FUCK!

LOD MIG PRESSE TIL ABORT - OG SÅ INGEN STØTTE FÅR!!!!

JEG VIDSTE DET VAR DET FORKERTE VALG- JEG TRUF! MEN TRODS SÅ MANGE TING OMKRING KOMMUNEN OVS - ER DER BARE INGEN STØTTE AT HENTE ! MIN KÆRESTE ORDNER FORBANDEDE SCOOTER HELE TIDEN - OG INTET GIR SIG TIL I HJEMMET - ELLER TALER MED MIG OMKRING ABORTEN - OG MIN MOR - ER BARE LYKKELIG OVER SITUATIONEN - OG SÅ ER JEG DEN DER GÅR OG KÆMPER MED ALLE FØLELSERNE !

herfra !
Har du ikke en veninde at snak med eller andre familie medlemmer ? ..

Anmeld

26. maj 2012

JanetBJ

KÆMPE til dig Øv for en lorte situation. Og det er virkelig for dårligt at din kæreste og din mor at de ikke støtter dig.

har du nogen veninder omkring dig du kan snakke med? eller noget familie?

Der burde være nogen som er med dig, til at støtte du burde ikke være alene i denne svære tid ..

Anmeld

26. maj 2012

Zelinasmor

Anonym skriver:

FORTRYDER SÅ MEGET MIN ABORT! MIN MOR STØTTEDE MIG KUN IGENNEM DEN - MEN BAGEFTER? HUN SPØRG IKKE ENGANG OM - HVORDAN JEG HAR DET? OM JEG ER OKEY? OG MIN KÆRESTE GIDER IK RIGTIG SNAKKE OM DET !! WHAT THE FUCK!

LOD MIG PRESSE TIL ABORT - OG SÅ INGEN STØTTE FÅR!!!!

JEG VIDSTE DET VAR DET FORKERTE VALG- JEG TRUF! MEN TRODS SÅ MANGE TING OMKRING KOMMUNEN OVS - ER DER BARE INGEN STØTTE AT HENTE ! MIN KÆRESTE ORDNER FORBANDEDE SCOOTER HELE TIDEN - OG INTET GIR SIG TIL I HJEMMET - ELLER TALER MED MIG OMKRING ABORTEN - OG MIN MOR - ER BARE LYKKELIG OVER SITUATIONEN - OG SÅ ER JEG DEN DER GÅR OG KÆMPER MED ALLE FØLELSERNE !

Sender dig et stort knus!

Anmeld

26. maj 2012

Ciss

Jeg tror en del (måske mest mænd) mest ser på en abort som en slags "mekanisk" løsning på et problem. De ser ikke den psykiske side af det, hormonerne som allerede raser rundt i kroppen, det ansvar man føler, så snart man er gravid osvosvosv.

Sender en stor !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.