Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er i dag 7+0 iflg. egen beregning - de eneste symptomer jeg har indtil videre er ømme og lettere forstørret bryste + en andelse øget tissetræng. Der udover har jeg de sidste 2 uger sovet rigtig dårligt om natten - ved ikke om det er pga af graviditeten eller det bare er varmen der gør det..
Hvilke symptomer har i andre???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har haft lidt kvalme - et par dage. Ellers ømme bryster, øget tissetrang, oppustet og øget træthed.
Tillykke med din spirer.
Hvornår har du termin?
LHS skriver: Jeg har haft lidt kvalme - et par dage. Ellers ømme bryster, øget tissetrang, oppustet og øget træthed. Tillykke med din spirer. Hvornår har du termin?
Tak og tillykke til dig også.. Har termin 12/1-13
Herhjemme står den på kvalme ( dog aftaget de sidste par dage), mega sult, træthed, øget tissetrang, lettere irritabel og ømme bryster.
Erfaringen fra sidst, siger mig at mine bryster ikke vokser, men håber alligevel hver morgen
ElisabethJ skriver: Er i dag 7+0 iflg. egen beregning - de eneste symptomer jeg har indtil videre er ømme og lettere forstørret bryste + en andelse øget tissetræng. Der udover har jeg de sidste 2 uger sovet rigtig dårligt om natten - ved ikke om det er pga af graviditeten eller det bare er varmen der gør det.. Hvilke symptomer har i andre???
Jeg har ømme bryster og har også fået meget større brystvorter. Jeg har også haft kvalme nogle dage i sidste uge, men det virker til og være på retur igen. Håber. Derudover har jeg øget tisse trang og er begyndt og sove til middag hver dag Jeg er i dag 8+5 henne.
i dag er jeg 8+5, har haft kvalme den sidste uges tid og de sidste 2 dage har det været med opkastning om morgenen. Synes dog stadig ikk at trætheden har meldt sig :/
ElisabethJ skriver: i dag er jeg 8+5, har haft kvalme den sidste uges tid og de sidste 2 dage har det været med opkastning om morgenen. Synes dog stadig ikk at trætheden har meldt sig :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128