Næsten ingen symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

ElisabethJ

Er i dag 7+0 iflg. egen beregning - de eneste symptomer jeg har indtil videre er ømme og lettere forstørret bryste + en andelse øget tissetræng. Der udover har jeg de sidste 2 uger sovet rigtig dårligt om natten - ved ikke om det er pga af graviditeten eller det bare er varmen der gør det..

Hvilke symptomer har i andre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

LHS

Jeg har haft lidt kvalme - et par dage. Ellers ømme bryster, øget tissetrang, oppustet og øget træthed. 

Tillykke med din spirer.

Hvornår har du termin?

Anmeld

27. maj 2012

ElisabethJ

LHS skriver:

Jeg har haft lidt kvalme - et par dage. Ellers ømme bryster, øget tissetrang, oppustet og øget træthed. 

Tillykke med din spirer.

Hvornår har du termin?

Tak og tillykke til dig også.. Har termin 12/1-13

Anmeld

2. juni 2012

kbh-tøs

Herhjemme står den på kvalme ( dog aftaget de sidste par dage), mega sult, træthed, øget tissetrang, lettere irritabel og ømme bryster. 

Erfaringen fra sidst, siger mig at mine bryster ikke vokser, men håber alligevel hver morgen 

Anmeld

3. juni 2012

FamilenStorm

ElisabethJ skriver:

Er i dag 7+0 iflg. egen beregning - de eneste symptomer jeg har indtil videre er ømme og lettere forstørret bryste + en andelse øget tissetræng. Der udover har jeg de sidste 2 uger sovet rigtig dårligt om natten - ved ikke om det er pga af graviditeten eller det bare er varmen der gør det..

Hvilke symptomer har i andre???

Har haft intens kvalme i 14 dage Og nu kommer det on/off især hvis jeg når at blive sulten

Og så er jeg TRÆT Som i virkelig træt... Synesj eg kan sove hele tiden...

Ellers er brysterne lidt ømme og i fuld gang med at vokse...

Jeg er 9+2 i dag

Anmeld

4. juni 2012

LEJ

Jeg har ømme bryster og har også fået meget større brystvorter. Jeg har også haft kvalme nogle dage i sidste uge, men det virker til og være på retur igen. Håber. Derudover har jeg øget tisse trang og er begyndt og sove til middag hver dag  Jeg er i dag 8+5 henne. 

Anmeld

7. juni 2012

ElisabethJ

i dag er jeg 8+5, har haft kvalme den sidste uges tid og de sidste 2 dage har det været med opkastning om morgenen. Synes dog stadig ikk at trætheden har meldt sig :/

Anmeld

7. juni 2012

FamilenStorm

ElisabethJ skriver:

i dag er jeg 8+5, har haft kvalme den sidste uges tid og de sidste 2 dage har det været med opkastning om morgenen. Synes dog stadig ikk at trætheden har meldt sig :/

Vær du bare glad for det.. For det er godt nok ikke det fedeste at være træt 24/7 :-)

Håber du snart slipper for opkastningerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.