Hvordan var baby op til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja hvordan var baby op til fødsel. Feks dagen op til. Var den lille meget stille eller bevægede han/hun sig meget?

Har læst at de vil være meget stille op til da de samler kræfter, men kunne godt tænke mig at vide hvad i oplevede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ja hvordan var baby op til fødsel. Feks dagen op til. Var den lille meget stille eller bevægede han/hun sig meget?

Har læst at de vil være meget stille op til da de samler kræfter, men kunne godt tænke mig at vide hvad i oplevede?

Der var gang i Isabella lige til hun kom ud 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Der var gang i Isabella lige til hun kom ud 

Så man kan altså ikke helt regne med den med at de er meget stille op til fødslen?

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Så man kan altså ikke helt regne med den med at de er meget stille op til fødslen?

Jeg tror det er forskelligt. Jeg gik heller ikke i gang af mig selv, men blev sat i gang 4 dage før termin 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg tror det er forskelligt. Jeg gik heller ikke i gang af mig selv, men blev sat i gang 4 dage før termin 

Ja det spiller jo selvfølgelig også ind. Så er det sværere at afgøre om den lille er mere livlig eller ej

Anmeld

26. maj 2012

pemiro

Anonym skriver:

Den jm der giver fødselsforberedelse der hvor jeg går sagde at nogle er meget stille mens andre kan være igang så det kan mærkes lige indtil de er ude..
Så det er vidst meget dorskelligt

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Ja det spiller jo selvfølgelig også ind. Så er det sværere at afgøre om den lille er mere livlig eller ej

Ja lige præcis 

Anmeld

26. maj 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Den jm der giver fødselsforberedelse der hvor jeg går sagde at nogle er meget stille mens andre kan være igang så det kan mærkes lige indtil de er ude..
Så det er vidst meget dorskelligt

Øv så kan man ikke en gang regne med noget der. Så behøver jeg ikke gå og tænke på om den lille er stille eller ej

Anmeld

27. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg oplevede ikke nogen forskel på Amanda

Anmeld

27. maj 2012

Fenja09

Jeg synes vores datter var som hun havde været længe, så ikke rigtig nogen ændring her. Dog mærkede jeg hende ikke så meget om morgenen, hvor jeg så fødte 3 timer senere.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.