avvvvvv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg er ik gravid.

I længere tid har jeg døjet med en voldsom tyngende fornemmelse når jeg skal tisse.
Det svier ikke. Men trykker, som om noget presser på bækkenbunden. Nærmest lidt krampe agtigt.

Jeg kan mens det står på næsten ik rejse mig fra toilettet. Og har ik lyst til at blive siddende, for det forværrer det. Så jeg presser med toilet papir omkring urinrør og skede når jeg rejser mig. Også går det over efter 10 min ca. Det er også galt når jeg laver stort,,og det kommer kun når jeg sidder på toilettet.

Sidst blev jeg real dårlig af det, svimmel koldsved mv. Sikkert fordi det vildt ubehageligt . Føler at jeg taber underlivet.

Har nogen prøvet det? Hvad ka det værer? jeg har født flere gange. Men er ik gravid nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Annana89

I væRste tilfælde kan det vel godt være begyndende nedfalden livmoder hvis du har født flere gange?! 

Har du været god til at genoptræne bækkenbunden efter fødslerne?

Jeg ved det selvf ikke men det var min første indskydelse. Håber selvf. Det er noget harmløst. Men dunubrede måske til lægen og få det tjekket ud.

Anmeld

26. maj 2012

Muhmi

Anonym skriver:

jeg er ik gravid.

I længere tid har jeg døjet med en voldsom tyngende fornemmelse når jeg skal tisse.
Det svier ikke. Men trykker, som om noget presser på bækkenbunden. Nærmest lidt krampe agtigt.

Jeg kan mens det står på næsten ik rejse mig fra toilettet. Og har ik lyst til at blive siddende, for det forværrer det. Så jeg presser med toilet papir omkring urinrør og skede når jeg rejser mig. Også går det over efter 10 min ca. Det er også galt når jeg laver stort,,og det kommer kun når jeg sidder på toilettet.

Sidst blev jeg real dårlig af det, svimmel koldsved mv. Sikkert fordi det vildt ubehageligt . Føler at jeg taber underlivet.

Har nogen prøvet det? Hvad ka det værer? jeg har født flere gange. Men er ik gravid nu.

Blærebetændelse/underlivsbetændelse?

Mine første tanker i hvert fald Ned og blive undersøgt af lægen

Anmeld

26. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

jeg er ik gravid.

Det lyder til at være ubehageligt! Jeg ville smutte en tur forbi lægen 

Anmeld

26. maj 2012

vitapigen

Min første tanke er blærekramper... De kan være sindsyge ubehagelige og skal derfor kontakte egen læge som muligvis vil henvise dig videre til en urolog.... Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.