Kære Kofoged

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

KakaoDrik

Jeg har lige set at det i dag er årsdagen for Isabellas minde  

Det 1 år er noget ganske særligt,og jeg håber at dagen bliver husket af familie og venner 

Du bar hende under dit hjerte. Nu bære du hende i dit hjerte for evigt 

Mine kærligste tanker går i dag til jeres familie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

L&V

KakaoDrik skriver:

Jeg har lige set at det i dag er årsdagen for Isabellas minde  

Det 1 år er noget ganske særligt,og jeg håber at dagen bliver husket af familie og venner 

Du bar hende under dit hjerte. Nu bære du hende i dit hjerte for evigt 

Mine kærligste tanker går i dag til jeres familie 

Hvor er det fint af dig, vil også sende hende et kæmpe og en tanke

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

Tak

Vi skal ud på kirkegården sammen med anastasia senere, og med det lækre vejr, så kan det kun blive en god tur.

Savner hende hver dag og ved anastasia også gør, peter tænker bare ikke over det, desværre.

Anmeld

26. maj 2012

KakaoDrik

Håber turen bliver dejlig 

Der er forskel på mænd og kvinder. Du gik gravid. Du mærkede hende. Du følte du kendte hende da du var den der mærkede hendes aktivitetsmønster. En mand vil aldrig opleve samme stærke følelse som kvinden. Men det gør mig ked af at høre hvor alene du faktisk føler dig omkring tabet af Isabella Har du fortalt ham at du føler dig alene?

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

KakaoDrik skriver:

Håber turen bliver dejlig 

Der er forskel på mænd og kvinder. Du gik gravid. Du mærkede hende. Du følte du kendte hende da du var den der mærkede hendes aktivitetsmønster. En mand vil aldrig opleve samme stærke følelse som kvinden. Men det gør mig ked af at høre hvor alene du faktisk føler dig omkring tabet af Isabella Har du fortalt ham at du føler dig alene?

Ja det har jeg, men han tænker ikke så meget over det længere, han har nok i anastasia, eller det siger han, kan mærke at han nogen gange er påvirker af det, men han ikke ved hvad han ellers skal gøre.

Anmeld

26. maj 2012

KakaoDrik

Kofoed. skriver:

Ja det har jeg, men han tænker ikke så meget over det længere, han har nok i anastasia, eller det siger han, kan mærke at han nogen gange er påvirker af det, men han ikke ved hvad han ellers skal gøre.

Det er en naturlig reaktion. Der findes dog andre kvinder som har følt og føler det du gør nu,som forstår dig og sikkert kan nikke genkendende til peters reaktionsmønster. Oftest ved ingen hvad de skal sige eller skrive. Bare se hvor mange der har tjekket den her tråd i forhold til hvor mange svar der er kommet. Der er en stor del af de online brugere som springer over at svare i tråden da de ikke ved man svare. Det værste er tavshed,men det forstår de kvinder der har oplevet tabet af et barn som du selv. Du er ikke alene 

Anmeld

26. maj 2012

MortilElias2010

26. maj 2012

Kofoed.

KakaoDrik skriver:

Det er en naturlig reaktion. Der findes dog andre kvinder som har følt og føler det du gør nu,som forstår dig og sikkert kan nikke genkendende til peters reaktionsmønster. Oftest ved ingen hvad de skal sige eller skrive. Bare se hvor mange der har tjekket den her tråd i forhold til hvor mange svar der er kommet. Der er en stor del af de online brugere som springer over at svare i tråden da de ikke ved man svare. Det værste er tavshed,men det forstår de kvinder der har oplevet tabet af et barn som du selv. Du er ikke alene 

Det er lige det. Det samme skete også da min mor døde, så kender det godt, men det gør det ikke en pind bedre.

Tavshed er noget af det værste i verden, om det er med mistet børn eller vold osv.

Men mange tak for opmærksomheden.

Anmeld

26. maj 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

Tak

Anmeld

26. maj 2012

Turtles

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.