Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Uhhh ha, det er da svært at vælge. Men hvis det kun må være skuespillere, så tror jeg valget vil stå mellem disse fem pragteksemplarer af manderacen Nick Lachey Doug Savant Ian Harding Channing Tatum Leonardo DiCaprio
Uhhh ha, det er da svært at vælge. Men hvis det kun må være skuespillere, så tror jeg valget vil stå mellem disse fem pragteksemplarer af manderacen
Kan SÅ meget være med på Mr. Scarvo!! YUM!! Han er bare guf for øjnene.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Kan SÅ meget være med på Mr. Scarvo!! YUM!! Han er bare guf for øjnene.....
Absolut.... en rigtig mand
FrkT skriver: Han er altså nummer 2 af billederne Men ja, Tom fra Desperate Housewives ER altså super lækker og cute
Han er altså nummer 2 af billederne Men ja, Tom fra Desperate Housewives ER altså super lækker og cute
Jeg ser det som nr 4 .. Mærkeligt
Men han er sku nice
Ditte-3 skriver: ja jeg syntes det er Jason Statham som er den mest lækre skuespilder og hans stemme er uhhh
ja jeg syntes det er Jason Statham som er den mest lækre skuespilder og hans stemme er uhhh
Lige mine ord
Den lykkelige skriver: Lige mine ord
AalborgPigen skriver: Jeg ser det som nr 4 .. Mærkeligt Men han er sku nice
Mega meget! Har du aldrig tænkt det når du har set Desperate Housewives?
FrkT skriver: Mega meget! Har du aldrig tænkt det når du har set Desperate Housewives?
Jeg har bare tænkt at han var fornuftig .. Men lækker, hmm nej.. Har været alt for optaget af kvinderne - i forhold til seriens handling .. Så spændende
Muhmi skriver: Han er da sanger? Det er skuespillere vi stemmer om
Han er da sanger?
Det er skuespillere vi stemmer om
Ups, eller han har en lille rolle i Two and a half men og Once upon a time in Mexico.
Ajjj altså hvad sker der for jer!!!Hvordan kan i glemme de to herChristian Bale
OgPaul Rudd
AalborgPigen skriver: Jeg har bare tænkt at han var fornuftig .. Men lækker, hmm nej.. Har været alt for optaget af kvinderne - i forhold til seriens handling .. Så spændende
Ja serien er spændende, uden tvivl. Men derfor kan man da ikke undgå at lægge mærke til ham alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128