Forkortelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

camillawp1982

Hej :)

I bruger rigtig mange forkortelser herinde. Mange af dem kender jeg, men der er altså også en del jeg ikke kender. Er der en oversigt et eller andet sted, ellers skulle man måske overveje at lave en, så de "fatsvage" som mig også kan følge med i hvad I skriver om....

MVH Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Loggidut

Camilla WP skriver:

Hej :)

I bruger rigtig mange forkortelser herinde. Mange af dem kender jeg, men der er altså også en del jeg ikke kender. Er der en oversigt et eller andet sted, ellers skulle man måske overveje at lave en, så de "fatsvage" som mig også kan følge med i hvad I skriver om....

MVH Camilla

det var da egentlig en god ide...for tit er det intern snak der laver de der forkortelser...dp er det samme som dagpleje, øb det samme som øjenbetændelse...og jeg kan da egentlig godt se det kan skabe lidt forvirring...

så ikke en tosse ide!

Anmeld

10. marts 2008

Pia.

syntes også det ville være en god idé med en liste over forkortelser, måske der sidder en der har helt styr på alle de små forkortelser og kan hjælpe os, der ind imellem ikke aner hvad der bliver snakket om *GG*

(H) - fra Pia.

Anmeld

10. marts 2008

SaNiNa

ja ellers kunne vi lave et indlæg hvor vi kunne skirve dem ind som vi kender og så kan ander som har nogle andre osse tilføje dem så kommer listen stille og rolig...

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.