34+5 Elsker vejret & selvf min pige!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
VanessaAndersen skriver:

Tusind tak

Ja det synes jeg selv, og nu kan jeg for alvor mærke noget dernede (ikke i mit bækken) men selve åbningen og nøjs det gør naller Men jeg glææder mig ! Hvad med dig?

Tror jeg er ved at ha købt alle de sidste småting, er gået i gang med at overveje at pakke en taske og er begyndt at vaske baby tøj, så rent prktisk e jeg vist ved at være klar! 

Men fødsels klar tror jeg ik rigtig at jeg bliver før vi har været til "fødselsplanlægning" hos jordmor i uge 36! Og alligevel er jeg nok endelig klar, for prøver at tá det hele som det kommer!! 

Har i fundet nogle gode navne? Her er vi stadig fulstændig nane blanke! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

BabyMama2

Annana89 skriver:

ahh det kan man overhovedt ikke se Hvor søren har de dog sats sig?

Maven, lårene, lidt på armene, lidt i hovedet, numsen og brysterne!

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

VanessaAndersen skriver:

Maven, lårene, lidt på armene, lidt i hovedet, numsen og brysterne!

Nu har jeg jo heller ikke set dig før du blev gravid, men det kan man bestemt ikek se!

Du ser skide godt ud i forhold til at du er gravid Men nogen er jo bare mere heldige end andre

Anmeld

25. maj 2012

BabyMama2

StineW79 skriver:

Tror jeg er ved at ha købt alle de sidste småting, er gået i gang med at overveje at pakke en taske og er begyndt at vaske baby tøj, så rent prktisk e jeg vist ved at være klar! 

Men fødsels klar tror jeg ik rigtig at jeg bliver før vi har været til "fødselsplanlægning" hos jordmor i uge 36! Og alligevel er jeg nok endelig klar, for prøver at tá det hele som det kommer!! 

Har i fundet nogle gode navne? Her er vi stadig fulstændig nane blanke! Vh stine

Jeg tænker også på at pakke taske snart, jeg/kæresten tror at jeg kommer til at føde før tid måske

Ja man kan ikke rigtig andet.. Ja, hun skal hedde Isabella og det er kommet fra os begge to så der var ingen tvivl der

Anmeld

25. maj 2012

BabyMama2

Annana89 skriver:

Nu har jeg jo heller ikke set dig før du blev gravid, men det kan man bestemt ikek se!

Du ser skide godt ud i forhold til at du er gravid Men nogen er jo bare mere heldige end andre

Nej det jo rigtig nok Hihi tak! Jeg synes at alle gravide er flotte, du har også en rigtig pæn mave!

Anmeld

25. maj 2012

Annana89

VanessaAndersen skriver:

Nej det jo rigtig nok Hihi tak! Jeg synes at alle gravide er flotte, du har også en rigtig pæn mave!

Tak! Og ja der er intet mere mukt end en gravid mave lige meget hvilken str. den sidder på

Anmeld

25. maj 2012

BabyMama2

Annana89 skriver:

Tak! Og ja der er intet mere mukt end en gravid mave lige meget hvilken str. den sidder på

Nemlig!

Anmeld

26. maj 2012

Koen.

Flot mavse og smuk pige nu nærmer det sig bare hastigt!

Anmeld

27. maj 2012

BabyMama2

tanja. skriver:

Flot mavse og smuk pige nu nærmer det sig bare hastigt!

Mange tak Ja det dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.