Hvordan havde I det de første måneder efter pillestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.503 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. april 2009

baby2010

Første måned uden piller havde jeg mange gener, men nu her 2. måned kan jeg intet mærke...! Min sidste menstruation startede d. 1. april, så det undrer mig, at jeg ikke mærker noget til min krop, som ellers var så plaget sidste måned

Hvis jeg har en 28-dages cyklus, havde jeg ÆL omkring d. 15. april, og kan derfor teoretisk set være gravid (3+1).
Men det er også muligt, at jeg slet ikke har haft ÆL endnu

Hvordan havde I det de første måneder efter p-pille stop?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

neddi1

Hej..

Stoppede på p-piller i slutningen af feb. og har haft mens 3 gange - altså en cyklus på 2 dage.. Jeg skulle have haft min mens i lørdags set udfra hvis det er 20dage, men den er endnu ikke kommet..
Tror det er det der med at når man stopper med pillen skal kroppen nogengange lige regulere sig tilbage til hvor den var.
Mærkede også MEGET tydelige ting i maven efter at være stoppet, og hvis jeg ikke er gravid nu vil jeg sige at det så sandelig ikke er blevet mindre i denne måned. Har haft det som om jeg skulle have min mens siden sidste onsdag, men der kommer bare ikke noget..
Så tror det er meget forskelligt hvordan kvinder har det efter at have lagt pillerne på hylden.. vi må bare krydse fingre for at der snart er bid og at vores cyklus indordner sig!!

Anmeld

23. april 2009

charlottekri

jeg mærkede INTET. jeg fik min mens som normal (som om jeg stadig var på piller) og sådan var det i 7 mdr før jeg blev gravid

Anmeld

23. april 2009

saxa

charlottekri skriver:

jeg mærkede INTET. jeg fik min mens som normal (som om jeg stadig var på piller) og sådan var det i 7 mdr før jeg blev gravid

samme her - bare 6 mdr inden der var gevinst

Anmeld

23. april 2009

MaleneG

Jeg har haft regelmæssigt mens, siden jeg smed p-piller i feb.
Det eneste jeg har mærket til det, er lidt ømmere bryster end sædvanlig, lidt stærkere mens smerter, og et mildere temprament

Anmeld

23. april 2009

baby2010

Tak for input piger Dejligt at I vil hjælpe med jeres erfaringer!

Er der nogen som HAR haft gener i forb. med pillestop, og har det i så fald været det samme måned efter måned, eller kun den første måned!?

Anmeld

23. april 2009

silden85

baby2010 skriver:

Første måned uden piller havde jeg mange gener, men nu her 2. måned kan jeg intet mærke...! Min sidste menstruation startede d. 1. april, så det undrer mig, at jeg ikke mærker noget til min krop, som ellers var så plaget sidste måned

Hvis jeg har en 28-dages cyklus, havde jeg ÆL omkring d. 15. april, og kan derfor teoretisk set være gravid (3+1).
Men det er også muligt, at jeg slet ikke har haft ÆL endnu

Hvordan havde I det de første måneder efter p-pille stop?

jeg stoppede på mine p-piller d. 7 april, så det er ikke så lang tid endnu, men det eneste jeg har mærket til endtil videre er at jeg følger at jeg, skal tisse hver 2 sek. og det startede for 2 dage siden. ellers har jeg ikke kunne mærke noget endnu hehe

held og lykke

Anmeld

23. april 2009

anonym72

Jeg har spist p-piller i 20 år.

Jeg stoppede på p-piller i juni 2007, jeg havde hæftige hedeture, mange mange gange om dagen/natten, i 2-3 måneder efterfølgende, og jeg fik først mens i november, jeg have også mens præcis en måned efter og blev så gravid.

Hlsen Marianne

Anmeld

17. maj 2009

Jordbærpigen

Jeg har spist p-piller i 8 år og lige stoppet med dem her d. 1. maj. Jeg oplevde i de første dage hovedpine, lændesmerter øget træthed osv. Jeg har desuden oplevet, at jeg har fået en smule klart væske fra brysterne. Har oplevet det 2 gange siden jeg stoppede.

Anmeld

17. maj 2009

Mira0911

Jeg mærkede slet ikke noget... Havde det som jeg plejede... da jeg var på p-piller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.