Den samme bog flere gange??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Dot D

Stumpen skriver:

I lige måde  Har du fået fat i nogen??

Måske..... Hvis de ser ud til at virke, så tager jeg dem med til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Stumpen

PT skriver:

Jeg har læst Klienten af John Grisham mindst 10 gange. Jeg købte den, da jeg var 10, og det er en af de bøger, der altid har fulgt mig.
Jeg har læst de fleste af hans bøger 2-3 gange

Uha det er længe siden jeg har læst nogle af hans bøger... Det kunne da godt være de snart skule støves lidt af 

Anmeld

25. maj 2012

Stumpen

Dot D skriver:

Måske..... Hvis de ser ud til at virke, så tager jeg dem med til dig

Ej hvor godt 

Anmeld

25. maj 2012

>>Carina<<

Jeg har læst maria hirses selvbiografier flere gange. Og nynnes dagbog (dagbøger)

Anmeld

25. maj 2012

Frejsmor

Et svensk forfatterpar som hedder Saga Borg, har skrevet 2 rigtig gode bogserier, som jeg bare har læst om og om igen!!

Jeg læste altid alle de foregående bøger i serierne, hver gang der udkom en ny og der er henholdsvis 9 og 7 bøger i de to serier..

Anmeld

25. maj 2012

lycly

PT skriver:

Jeg har læst Klienten af John Grisham mindst 10 gange. Jeg købte den, da jeg var 10, og det er en af de bøger, der altid har fulgt mig.
Jeg har læst de fleste af hans bøger 2-3 gange

Også mig - "Øje for øje" er min favorit, den har jeg læst flere gange, og så skal jeg have læst "Mægleren" igen

Anmeld

25. maj 2012

MomInTheMaking

Stumpen skriver:

Har du nogen bøger du bare må læse igen eller har læst igen??

- Anja..

Ork tror bogen skal være jævnt kedelig for ar jeg ikke læser den igen. jeg har flere gange læst alle Sophie kinsilla bøgerne (hende der blandt andet står bag shopaholic serien) og så har jeg lige lukket den sidste bog af familie terapeuten Jesper  Juul, har nu læst alle hans værker og nogen af dem flere gange. Da jeg var yngre var jeg stor fan afDennis jurgensen, læste hans bøger om og om igen.

Anmeld

26. maj 2012

KLN

"Et sted kaldet frihed" af Ken Follet (ham som os har skrevet Jordens søjler og Giganternes fald, hvilke os er super fantastske bøger)

Anmeld

26. maj 2012

ønskebørn74

Stumpen skriver:

Har du nogen bøger du bare må læse igen eller har læst igen??

- Anja..

Camilla Läckbergs bøger...

Anmeld

27. maj 2012

Liva

Hej

Elsker Jane Austen - især Stolthed og fordom, som jeg altid kan læse en varm sommerdag.

krimiserier jeg helt sikkert skal genlæse er Karin Slaughter og Jo Nesbø - de er fantastiske!!

Kh Liva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.