Tror "snydeveerne" virkelighar meldt sig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Mine3hjertebørn

For pokker hvor nogle sammentrækninger jeg har haft siden i eftermiddags. 

Har under de to andre graviditeter ikke oplevet de såkaldte snydeveer. 

Men tror nu det er dem jeg oplever. De gør ondt på en helt anden måde end plukveerne, de bider meget mere, og især for neden på maven og op af siderne/ligamenterne. Syntes det rr en meget underlig følelse. 

De er kommet hyppigt efter hinnden, hvorefter der har kunnet være længere pauser. 

Syntes også jeg har kunnet mærke nunder,ig fornmmelse i livmoderhalsen eller lign. Så man kunne jo håbe de er med til at modne lidt. 

Andre der har erfaringer med snydeveer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

LR85

nu har du jo prøvet veer, og ved hvad det er, men jeg har alligevel lyst til a spørge hvorfor du ikke tror det er en rolig start på 'rigtige' veer??

Anmeld

25. maj 2012

pemiro

Mine3hjertebørn skriver:

For pokker hvor nogle sammentrækninger jeg har haft siden i eftermiddags. 

Har under de to andre graviditeter ikke oplevet de såkaldte snydeveer. 

Men tror nu det er dem jeg oplever. De gør ondt på en helt anden måde end plukveerne, de bider meget mere, og især for neden på maven og op af siderne/ligamenterne. Syntes det rr en meget underlig følelse. 

De er kommet hyppigt efter hinnden, hvorefter der har kunnet være længere pauser. 

Syntes også jeg har kunnet mærke nunder,ig fornmmelse i livmoderhalsen eller lign. Så man kunne jo håbe de er med til at modne lidt. 

Andre der har erfaringer med snydeveer?

Følger lige med her eftersom jeg idag og igår har haft det på samme måde som du skriver.. Idag er det begyndt at nive lidt om i lænden, dog ikke smerter..
Og så har jeg hiv og jag helt ned i skedeåbningen...

Anmeld

25. maj 2012

Mine3hjertebørn

LR85 skriver:

nu har du jo prøvet veer, og ved hvad det er, men jeg har alligevel lyst til a spørge hvorfor du ikke tror det er en rolig start på 'rigtige' veer??

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg fakisk ret blank, når det kommer til de rigtige veer, i hvert fald når det kmmer til opstarten. ;-)

Første gang for snart 7 år siden, gik vandet først om ca 5 tmer efter begndte veerne så småt, har dog svært ved at huske dem, ud over de slet ikke var så slemme som je havde regnet med. 

Anden gang, mærkede jg kn uro i kroppen ingn smerter overhovedet, før ca en tme inden min datter var født. 

Så jeg kan jo i realitetn ikke vide hvad dette vil føre til, men min fornemmelse siger mig bare det ikke er oppe over. Men man vedjo aldrig 

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Mine3hjertebørn skriver:

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg fakisk ret blank, når det kommer til de rigtige veer, i hvert fald når det kmmer til opstarten. ;-)

Første gang for snart 7 år siden, gik vandet først om ca 5 tmer efter begndte veerne så småt, har dog svært ved at huske dem, ud over de slet ikke var så slemme som je havde regnet med. 

Anden gang, mærkede jg kn uro i kroppen ingn smerter overhovedet, før ca en tme inden min datter var født. 

Så jeg kan jo i realitetn ikke vide hvad dette vil føre til, men min fornemmelse siger mig bare det ikke er oppe over. Men man vedjo aldrig 

ja og du har jo alligevel 'snart' termin

jeg har termin om en uge og har overhoved ikke haft noget der ligner veer, eller snydeveer, så aner intet om det.

Ved kun a jeg ikke har et eneste tegn til a der kommer til at ske noget.

Men det du beskriver, kunne da godt lyde som om der er noget under opsejling

Anmeld

25. maj 2012

Mine3hjertebørn

LR85 skriver:

ja og du har jo alligevel 'snart' termin

jeg har termin om en uge og har overhoved ikke haft noget der ligner veer, eller snydeveer, så aner intet om det.

Ved kun a jeg ikke har et eneste tegn til a der kommer til at ske noget.

Men det du beskriver, kunne da godt lyde som om der er noget under opsejling

Det har jeg heller ikke haft de to andre gange, men der fødte jeg også på termin, så det var heldigt, der var kun tegnblødning og slimprop på samme dag som jeg fødte ;-)

Er også selv lidt spændt, og tænker også hvis det fortsætter, vil jeg nok kontakte ødeangen i morgen, en nu må vi se. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.