Hjælp ang værelses antal, hvordan har I det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken mening har di

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

722 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi venter nr 3 .

Og vi har 2 børn i forvejen, to piger, begge med hver deres
Værelse og manden og jeg har også et, så altså har vi 3 værelser hvor vores er åbent ned til trappen/underetagen..

Ergo mangler vi et værelse, jeg ved det nok først er et problem når baby er måske 6-9 mdr eller mere det må vi jo se hvornår den er klar, men lander ligger nu sådan uanset hvad

Børnenes alder er 1 1/2 , og 3 1/2. Begge piger

Nr 3 ved vi ikk hva bliver.

Men får man en dreng, ville man ikke lade tøserne sove sammen og lade drengen få er værelse selv.

Og er det er pige , ville i så lade de to store tøser sove sammen eller de to små ??

Og er det holdbart og hvor længe? Til den ældste er omkring 10-11 tænker jeg måske ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

4kløver

Mine piger er 16 og 18 (mor håber hun snart flytter) og de har værelse samme. Sønnen har sit ejet (14år) de små pige på 2 og dreng på 6 månder deler også.

Anmeld

25. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hvad vil i selv have det bedst med? Har i taget snakken i to som par og som forældre ?

Jeg synes det der er vigtigst er at i gør hvad i føler det bedste for og ikke bare gøre det fordi andre mener det ene eller det andet.

Anmeld

25. maj 2012

Kløver

Anonym skriver:

Vi venter nr 3 .

Værelse og manden og jeg har også et, så altså har vi 3 værelser hvor vores er åbent ned til trappen/underetagen..

Ergo mangler vi et værelse, jeg ved det nok først er et problem når baby er måske 6-9 mdr eller mere det må vi jo se hvornår den er klar, men lander ligger nu sådan uanset hvad

Men får man en dreng, ville man ikke lade tøserne sove sammen og lade drengen få er værelse selv.

Og er det er pige , ville i så lade de to store tøser sove sammen eller de to små ??

Og er det holdbart og hvor længe? Til den ældste er omkring 10-11 tænker jeg måske ??

Vores kommer til at dele værelse og er en dreng og en pige, når nr 3 kommer, vil den dele værelse, med samme køn. Dvs planen er, at når børnene er store nok, får de 1 sal selv, mens vi rykker i kælderen, får vi en dreng deler de 2 drenge det store værelse og pigen får det lille (vores nuværende soveværelse) får vi en pige, bliver det omvendt
I jeres tilfælde ville jeg, hvis det bliver en dreng lade pigerne dele mens drengen får eneværelse, bliver det en pige, ville jeg sætte de 2 piger sammen hvor aldersforskellen er mindst

Anmeld

25. maj 2012

Lusi

Jeg har svaret, at mine børn deler værelse..

Luna er 4 år og Sirius er næsten 15 måneder.. Ser ik kønnene som et problem, men er irriterende de har samme værelse, for når han sover til middag, vil hun som regel gerne lege derinde og kan hun jo altså ik..

Anmeld

25. maj 2012

fairlady

synes det kommer an på hvordan børnene fungere sammen og ikke hvilket køn de er.

Anmeld

25. maj 2012

babymus77

Her hos os er vi mange... Mine to, en dreng på10, og pige på 14 har hvert deres... Min kærestes søn på 12 som er her en uge af gangen har også et og min kærestes datter som er her torsdag til søndag hver 2 uge, har også et ..... Vores fælles bebs som kommer til sommer, får det halve af vores soveværelse .... Det er pænt stort... Sådan må det blive de næste to år:-)

Anmeld

25. maj 2012

Kofoed.

Eller i starten måske have alle tre sovende i samme rum og gøre det andet til lege rum, men det kræver de sover ordentligt :/

Anmeld

25. maj 2012

kristinaS

Anonym skriver:

Vi venter nr 3 .

Hej. Jeg har også 3 børn (alle drenge)og kun 3 værelser. I starten delte de to store på nu 9 og 7. Det fungerede rigtig godt at den mindste på under 1 år havde eget værelse, han sov super!!! Men de to store skændtes uafbrudt ...
Så vi valgte en lidt utraditionel løsning. Vi lavede det største værelse om, hev en skabsvæg ud, satte nogle af skabene ud i badeværelse og delte rummet midtpå med to skabe til den ene side og et til den anden. Gips og væv blev sat bagpå. Så de to store fik hver deres og kan nu gå hver til sit når skænderier bliver for mange...og vi har nu et delt værelse med den lille der er 1,5år. Men det figurerer som 2 værelser. Fungerer super om dagen, at han lidt har sit eget rum, men om natten ....han har haft en periode hvor han vågnede HVER NAT...om ved ikke om det er fordi han kan høre os...ville ønske de alle kunne have hver deres værelse, om de så blev meget små. Men får ikke manden med på mere ombyg....det var rigeligt for ham det andet ned vvs, elektrikker og meget handy tømrer. anyway ville bare sige, at nogle gange kan man prøve at tænke lidt anderledes. Vi havde en arkitekt indover der foreslog en plantegbibg med ex. værelse, som jeg aldrig havde kommet frem til, og det var den der gav mig ideen til det vi har nu. Alle der ser det synes det er blevet rigtig godt og udnytter plads i rummet. Ellers ville jeg nok lade de store dele værelse, hvis det kan fungere.

Anmeld

25. maj 2012

Lullaby

Izabella og Yazmin får værelse sammen når babyen kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.