HJÆLP! mit fluenet til barnevognen er VÆK!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

MomInTheMaking

.. og jeg har da virkelig brug for et nu i denne hede hvor vi ikke har andet over barnevognen end dynen på barnet.

Jeg har ingen mulighed for at komme ind til byen og købe et, derfor tænkte jeg der måske var en sød kvinde herinde der havde et jeg kunne købe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Nettemor

Mom In The Making skriver:

.. og jeg har da virkelig brug for et nu i denne hede hvor vi ikke har andet over barnevognen end dynen på barnet.

Jeg har ingen mulighed for at komme ind til byen og købe et, derfor tænkte jeg der måske var en sød kvinde herinde der havde et jeg kunne købe?

Hvor bor du?

Anmeld

25. maj 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Hvor bor du?

Et godt stykke udb for Holstebro.? Hvorfor?

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Et godt stykke udb for Holstebro.? Hvorfor?

Bare fordi boede du nu forholdsvis i nærheden af Viborg så kunne jeg købe en i Bilka til dig og svinge omkring med Skal nemlig en smut i Bilka imorgen

Anmeld

25. maj 2012

iris-mor

De har også fluenet i Brugsen og Kvickly - muligvis Rema. De koster max 100.

Håber du finder et, for det kan man ikke leve uden.

Anmeld

25. maj 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Bare fordi boede du nu forholdsvis i nærheden af Viborg så kunne jeg købe en i Bilka til dig og svinge omkring med Skal nemlig en smut i Bilka imorgen

Åh du er sød men det er vidst lidt for langt desværre. Kunne ellers være meget hyggeligt.

Anmeld

25. maj 2012

MomInTheMaking

iris-mor skriver:

De har også fluenet i Brugsen og Kvickly - muligvis Rema. De koster max 100.

Håber du finder et, for det kan man ikke leve uden.

Min problematik ligger i at jeg har 8 km til den nærmeste outokumpu og jeg er alden hjemme den næste uge. men hvisidet er ikke er hjælp at hente herinde må jeg jo se om jeg har en veninde der vil komme på besøg og tage et med sig.

Anmeld

25. maj 2012

4kløver

Fakta har til 35 kr.

Anmeld

25. maj 2012

Nettemor

Åh du er sød men det er vidst lidt for langt desværre. Kunne ellers være meget hyggeligt.

Ja det kunne det Mega faktisk

Hvad betyder: outokumpu?

Anmeld

25. maj 2012

MomInTheMaking

4kløver skriver:

Fakta har til 35 kr.

Tak, men ville ikke spørge herinde hvis jeg havde mulighed for at komme i fakta. Jeg bor 8 km fra nærmeste butik, ingen bus mulighed og er alene hjemme uden bil den næste uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.