graviditet vel??? Hvis jeg tilfældigvis skal være blevet gravid, ville jeg vist være omkring 3+0 i dag, hvilket jo slet ikke kan betegnes som graviditet. Men har egentlig haft det fint hele dagen, havde lidt kvalme tidligere på ugen en formiddag, men ellers intet, jeg havde i dag dog ret så svært ved varmen, selvom det egentlig ikke var så varmt på jobbet, men jeg svedte og svedte meget mere end de andre dage, og det var bare skønt, da jeg endelig kom hjem efter at have hentet min søn i dp. Men pludselig ud af det blå får jeg bare mega ondt i maven og måtte ligge mig, pludselig får jeg kvalme og efter 3. tur på toilettet kaster jeg "endelig" op, og efter nogle timer havde jeg det fint igen. Det er da sært er det ikke?
Manden driller mig med at jeg er gravid, men det giver jo bare ingen mening, da jeg jo slet ikke er så langt endnu. Men fik nu alligevel det der flash back til graviditeten med min søn, men der startede det jo først i uge 6.
Kan man virkelig godt have det sådan så tidligt, ellers har jeg bare været ramt af en anden virus, der forsvinder så hurtigt igen?
Anmeld