efter spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

hvor lang tid gik der så før i fik jeres mens???
for lidt over 6 uger siden havde jeg en spontan abort og jeg har ikke fået min mens endnu...
føler jeg er gravid, men testen viser jeg ikke er, men jeg aner jo heller ikke hvornår jeg kan teste da jeg ikke ved hvornår jeg skal have mens...så den kan jo vise fejl... jeg har været gravid to gange og jeg har vist det med det samme begge gange.. det er lidt frustrerende ikke at vide hvornår man skal have mens, hvornår man har ægløsning.. og om man er gravid
nogen der har prøvet noget ligende???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Stumpen

Aldirg prøvet det, men er der ikke noget med at de anbefaler at man får minimum en mens mellem en SA og en ny graviditet? Mener jeg bare min søs snakkede om, da hun havde en sa..

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg fik min en månedstid efter...

Anmeld

23. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Stumpen skriver:

Aldirg prøvet det, men er der ikke noget med at de anbefaler at man får minimum en mens mellem en SA og en ny graviditet? Mener jeg bare min søs snakkede om, da hun havde en sa..

jo det anbefaler de..men der er ikke lavet nogen undersøgelser om det.. syntes bare min mens er lidt længe undervejs... jeg fik af vide at det var fordi hvis jeg blev gravid inden min mens kom, så ku vi ikke vide hvornår jeg skal ha termin, men han sagde hvis jeg blev gravid, ville de bare scanne mig for at se det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.