ØV for de humørsvininger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Taniakb

Ja som overskriften siger.. ØV altså..
Jeg er ikke engang særlig langt henne, men det er min krop åbenbart ligeglad med..

Så har jeg ondt i brystet, så har jeg ondt i siden, så er jeg glad, sur, trist osv..

Her til aften har jeg bare følt mig så ensom.. Kæresten er taget på arbejde og jeg er hjemme med Isabella.. Jeg har hundrede ting at tage mig til herhjemme husligt.. Men allermest havde jeg lyst til en is på havnen eller sådan noget.. Men ingen der har lyst til at tage med..

For to uger siden elskede jeg mit liv. Elskede jeg var blevet gravid og havde det bare så godt..

De her dage er jeg bare sur, grædende hele tiden og bare SÅ ensom..
Ej hvor er der er bare ret langt til Januar ..

Nogen der kan fortælle om andre der har humørsvininger? Ku være jeg ku få tankerne lidt væk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

FamilenStorm

Taniakb skriver:

Jeg er ikke engang særlig langt henne, men det er min krop åbenbart ligeglad med..

Så har jeg ondt i brystet, så har jeg ondt i siden, så er jeg glad, sur, trist osv..

Her til aften har jeg bare følt mig så ensom.. Kæresten er taget på arbejde og jeg er hjemme med Isabella.. Jeg har hundrede ting at tage mig til herhjemme husligt.. Men allermest havde jeg lyst til en is på havnen eller sådan noget.. Men ingen der har lyst til at tage med..

For to uger siden elskede jeg mit liv. Elskede jeg var blevet gravid og havde det bare så godt..

Nogen der kan fortælle om andre der har humørsvininger? Ku være jeg ku få tankerne lidt væk..

Jeg tror min mand vil sige at han gennemlever det samme med mig.. Er "kun" uger henne og mit humør svinger også ekstremt meget, og kommer især let til at vrisse lidt... Heldigvis har han jo prøvet det før og ved at det jo egentlig ikke er mig, men babyzilla som har indtaget min krop..

Men kan sagtens følge dig.. Kan også godt føle mig lidt palle, selvom man egentlig har 50 ting der ligger og gerne vil ordnes...

Håber humøret snart vender igen..

Anmeld

25. maj 2012

Taniakb

Tak for dit svar.. Dejligt lige at blive bekræftet at man ikke er den eneste..

Ja kæresten herhjemme ruller allerede øjne af mig, når jeg viser ham hvor slemt mit temperament kan blive..

Jeg var slet ikke så 'sart' sidst :/

Anmeld

25. maj 2012

Taniakb

FamilenStorm skriver:

Jeg tror min mand vil sige at han gennemlever det samme med mig.. Er "kun" uger henne og mit humør svinger også ekstremt meget, og kommer især let til at vrisse lidt... Heldigvis har han jo prøvet det før og ved at det jo egentlig ikke er mig, men babyzilla som har indtaget min krop..

Men kan sagtens følge dig.. Kan også godt føle mig lidt palle, selvom man egentlig har 50 ting der ligger og gerne vil ordnes...

Håber humøret snart vender igen..

Ja kæresten herhjemme ruller allerede øjne af mig, når jeg viser ham hvor slemt mit temperament kan blive..

Anmeld

25. maj 2012

lassemor07

Taniakb skriver:

Ej hvor kan jeg huske det da jeg vente Lasse
Lasses far levet sammen med en Kælling i 9 mrd
Fatter ikke kan kunne holde ud og bo sammen med mig for vis det var mig så var jeg flyttet for længst

Anmeld

25. maj 2012

FamilenStorm

Taniakb skriver:

Det er utrolig hvad det kan gøre ved ens krop og hormoner, sådan nogle små spirer...

Har lykkelig glemt det, men tror jeg var noget ligne slem til det i sidste graviditet.. Det værste er at det bare lige pludselig kommer, at jeg kommer til at vrisse uden egentlig at det var/er meningen..

Heldigvis er det "kun" 7 måneder mere, og bliver forhåbenlig lidt bedre når vi når 2. trimester

Anmeld

25. maj 2012

Taniakb

lassemor07 skriver:

Ej hvor kan jeg huske det da jeg vente Lasse
Lasses far levet sammen med en Kælling i 9 mrd
Fatter ikke kan kunne holde ud og bo sammen med mig for vis det var mig så var jeg flyttet for længst

Ja det er utroligt at man kan brokke sig og være SÅ urimelig..

Anmeld

25. maj 2012

lassemor07

Taniakb skriver:

Ja det er utroligt at man kan brokke sig og være SÅ urimelig..

Ja det er utroligt af de kan holde os ud
Vi må havde nogle MEGET toldmodige mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.