symtomer efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.422 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. april 2009

silden85

hej. jeg vil bare hører hvad jeres symtomer var efter i var stoppede med p-piller ?

hilsen silden85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Rasmine

Graviditet!

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Uhh det ved jeg ikke har aldrig taget p-piller men er lige begynd på dem for et års tid og der sagde min læge at jeg kunne få lidt hoved pine når jeg stoppet.

Anmeld

22. april 2009

silden85

oki. for her i går og idag har jeg været mega tistrangen. sær om aften. følger at jeg kan tisse hver anden sek. også ville jeg gerne hører om andre har haft den symtom

Anmeld

23. april 2009

Jordbærpigen

silden85 skriver:

oki. for her i går og idag har jeg været mega tistrangen. sær om aften. følger at jeg kan tisse hver anden sek. også ville jeg gerne hører om andre har haft den symtom

Og du tror ik at du fx. har blærebetændelse eller lign. i stedet for?

Anmeld

23. april 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Graviditet!

Samme her

Anmeld

23. april 2009

silden85

jsp1984 skriver:

Og du tror ik at du fx. har blærebetændelse eller lign. i stedet for?

det gør ikke ondt når jeg tisser, og det har jeg hørt at det skal

Anmeld

24. april 2009

Snuffler25

Jeg oplevede en del ubehag den første måned efter p-pille stop. Især min ægløsning føltes meget voldsommere. Og mine hormoner gik da vist helt amok - oplevede ømme bryster, bumser i hovedet, kvalme, krampe/rumsteren i maven - det hele, you name it. Altsammen noget der godt kunne tyde på graviditet - MEN, skrev herinde og fandt ud af, at mange har oplevet det samme efter p-pille stop. Og fik min mens i fredags og det varede til søndag aften - så var det slut Men har ikke mærket noget underligt ved min krop siden..

Dog nærmer ægløsning sig snart igen, håber jeg ikke mærker ligeså meget til det som sidst

Anmeld

24. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har lige været alle symptomerne igennem, og min tissetrang var så slem at jeg skulle op hver nat
Men det er meget bedre nu, så tror simpelthen det var hormonerne der gik helt amok da kroppen skulle finde ud af det hele selv
Du behøver ikke have ondt for at have blærebetændelse... På apoteket kan du købe en test (ligesom G-test) som kan vise om du har en urinvejsinfektion (tror det er nitrat eller sådan den tester for!?).. synes jeg da du skulle prøve - er altid godt at tisse på en pind
Men skriv endelig hvis du har flere symptomer du vil "diskutere"... du kan altid sende en privat meddelelse..
Knuser

Anmeld

24. april 2009

Miaka

Jeg stoppede på p-piller i october, der har jeg været på p-piller i godt 6 år. Mine symptomer var først og fremmest at min meget kraftige menstruation kom tilbage og meget upræcis endda, kunne ikke længere stole på hvornår min mens kom. Så tamponer blev det brugt nok af inden for at forhindre at vågne op til en overraskelse
Ellers begyndte jeg at slå ud med uren hud i panden og ryggen. (faktisk værrer end før jeg begyndte på p-piller) og nu flere mrd efter stop er min hud stadig uren desværre
Mens smerter har jeg ikke fået flere af. heldigvis.
Kort efter stop på p-piller prøver kæresten og jeg at blive gravid. Så mange andre symptomer jeg har haft, har nok noget at gøre med indbildning fordi jeg gerne vil være gravid. sååeh.
Savner godt nok lidt mine p-piller på mange punkter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.