LHS skriver:
Hej Alle derude
Sagen er den, at jeg er gravid i 8. uge og har mange smerter i underlivet og maven. Ikke vildt voldsomme, men er der hver dag og ofte (jeg bløder ikke). Jeg har været ved lægen, og hun mener at det er ligamentsmerter og at jeg bare skal tage det roligt. Men syntes det er lidt svært og at der pludselig er længe til NF, for at se om alt er ok. Det skal siges at jeg har døjet med ondt i underlivet før jeg blev gravid og det er blevet tjekket på sygehuset og der kunne ikke findes et svar på dette.
Nu har vi så bestilt en tid til tidlig scanning, hos en privatklinik i Århus, næste mandag. Men kan ikke finde ud af om jeg overreagerer eller om vi bare skal tage det roligt og vente til NF. Hvad ville i have gjort?
Rigtig god fredag
Man skulle tro det var mig der havde skrevet det indlæg, da jeg var gravid med Alberte..
Tror jeg ramte lægvægten 3 gange inden vi nåede NF fordi jeg havde smerter og var SÅ nervøs for at miste.. Fik også at vide at det højst sandsynlig bare var ligamentsmerter eller "hård" mave..

Så jeg kan sagtens sætte mig ind i dine tanker.. Og det føles bare som evigheder inden man kan få vished...
Hvis det kan gøre dig mere rolig, så synes jeg i skal tage den tryghedsscanning, og ellers så længe du ikke bløder, tror jeg ikke du skal være urolig...
Held og lykke med det hele..
Anmeld