Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle. Så er NF veloverstået en livlig bette en var der, og en risikovurdering på 1:2950 ^^
Dog en nakkefold på 2,8 synes jeg der stod. Kan det betyde noget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har en veninde som fik nogenlunde samme risikovurdering, men også en nakkefold der ikke helt var som den skulle være. Hun fik lavet ekstra undersøgelser og skanninger, og drengen havde ikke Downs.
Faith skriver: Har en veninde som fik nogenlunde samme risikovurdering, men også en nakkefold der ikke helt var som den skulle være. Hun fik lavet ekstra undersøgelser og skanninger, og drengen havde ikke Downs.
Okay lyder dejligt Jeg har osse læst mange steder nu, at nogle steder er det ok når den er max 2,8 eller endda 3... så vi satser
Flowers skriver: Hej alle. Så er NF veloverstået en livlig bette en var der, og en risikovurdering på 1:2950 ^^ Dog en nakkefold på 2,8 synes jeg der stod. Kan det betyde noget?
morbibi skriver: Mener min risikovurdering er den samme som din og så må vi se, når jeg føder. regner ikke med at bebsen her, har downs. 1 ud af ca.3000 det er en lille chance
Mener min risikovurdering er den samme som din og så må vi se, når jeg føder. regner ikke med at bebsen her, har downs. 1 ud af ca.3000 det er en lille chance
Regner jeg heller ikke med. Hjertefrekvensen var osse noget høj ellers, 168.... men den havde osse lige ligget og sprællet rundt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128