Jeg er sgu lidt stolt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Dinna88

Beklager de mange tråde haha.

Men jeg er altså ret stolt, tjøser. Jeg har altid holdt min mave ved lige, men har lige haft et års pause fra styrketræning. Er så lige begyndt igen for 1½ uge siden - alligevel er min mave stadig markeret!! Ih, er så glad Hele kroppen skal strammes op, træner cirka 1½ times intensiv styrke hver anden dag - det bliver godt! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Beklager de mange tråde haha.

Men jeg er altså ret stolt, tjøser. Jeg har altid holdt min mave ved lige, men har lige haft et års pause fra styrketræning. Er så lige begyndt igen for 1½ uge siden - alligevel er min mave stadig markeret!! Ih, er så glad Hele kroppen skal strammes op, træner cirka 1½ times intensiv styrke hver anden dag - det bliver godt! 

Du rigtig fin  

Anmeld

25. maj 2012

Dinna88

morethanperfect skriver:

Du rigtig fin  

Tak!! Jeg blev så begejstret da jeg bemærkede det - jeg har nemlig, på det seneste, set bulet ud på maven. Min mor var helt chokeret igår. Men det er vel bare når jeg har spist en masse eller skal tisse Fordi jeg er altså stadig markeret! hahahhaha - du ved, det er komplekser er ikke nemt!! 

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Du er da toplækker. 

Vil gerne fremfinde din mave når lillebror er kommet ud om en uges tid

Anmeld

25. maj 2012

LR85

Du er da toplækker. 

Anmeld

25. maj 2012

Dinna88

LR85 skriver:

Du er da toplækker. 

Tusinde tak! er bare så stolt. Det er helt vildt.

Fedt, det er bare om at kløe på! Jeg har jo så ikke rigtig lavet andet end at holde ved lige og sløse i laaaaaaaaaaang tid, så er man tynd, så er det virkelig ikke svært at finde mullerne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.