(februar) lige været ude og gå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Diana...

Vi har lige været ude og gå en aften tur med hunden Lucas var træt og gad ikke rigtig sove her hjemme og så hjælper vognen altid så vi tænkte yes yes vi nopper lige en aften tur med hunden, det gik os fint nog det første stykke af vejen, men så blev Lucas bare på tværs altså øv øv og han tudet faktisk over halvdelen af vejen og intet hjalp han spyttet sutten ud den gad han da ikke have Jeg kunne ikke rigtig tage ham op da han stadig snøfter lidt og jo ikke har så meget tøj på i barnevognen. 2 min før vi hjemme falder han i søvn typisk så kunne vi jo godt ha fået en længere tur.

Hvad gør i når de bliver hys i vognen på en lang gåtur.

Knus Diana som savner sine lange ture om aften nu er de der kun om formiddagen og det bare ikke det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det lyder da også dejligt med en aften-gå-tur, men øv øv øv, at Lucas ikke ville sove og typisk, at han så først falder i søvn lige som I kommer hjem. Lader I ham sove i vognen eller bærer i ham ind i hans seng??

Jeg har ikke prøvet, at Lina bliver hys i vognen på længere turer og jeg mindes ikke, at Luka blev det, da han var lille. Så jeg kan desværre ikke kommet med noget tip.

Kh.
Katja - som snart vil gå i seng og læse lídt

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Vi tog ham med ind men lod ham blive i liften og så vågnet han som vi havet sat os til rette typisk

Uhh det lyder fornuftigt jeg vil os snart gå i seng er Mega træt, og læse en bog kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har gjort hver gang jeg forsøger falde jeg i søvn sådan har det været siden jeg blev gravid typisk

I må sove godt knus

Anmeld

22. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Øv, at han vågnede, da I lige havde sat jer til rette.

Det er heller ikke mange sider, at jeg får læst inden, at øjenlågene bliver tunge. Men lidt bliver det da til

Sov godt og drøm dejligt.

Kh.
Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.