Scor min rigrig gode kammerat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

lassemor07

Profilbillede for lassemor07
Hejsa i skønne Kvinder
Så er der endnu en ung karl i udbud
Jeg vil prøvet og finde en date til min rigtig gode kammerat da jeg syndes han er gået og været sigel for længe
Erik er 27 år og kommer fra St.Merløse på Sjælland
Han arbejder til dagligt på en fabrik
Han er jordens sødeste mand og ikke noget ondt skabt i ham
Han vil gå igennem ild og vand for den rigtige kvinde
Han kan godt virke lidt genert til af starte med da han ikke altid har haft et lige nemt og været meget plaget af overvægt men han er i gang med af tabe sig og har tabt 40 kg indtil videre
Når det så er sagt når man først får pillet genert heden af han er han både kærlig, sjov, betænksom, meget åben og ærlig
Han har ikke nogle børn endnu men han brænder stærkt efter og få nogle børn han skal bare lige finde den rigtig kvinde og han er kanon sammen med Lasse
Håber da jeg kan få en date til denne skønne mand
Knus
Ve godt det ikke er et særligt godt billede men det eneste jeg har lige her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. maj 2012

Alexander&Lærke

Held og lykke med at få ham afsat... Jeg er desværre ikke intersseret, har en kæreste og 2 børn, men lå lige mærke til at han hed Erik og var 27 år ikke noget mærkeligt idet, men har en bror som også bære det navn dog som mellem navn men han vil overhoved ikke kendes ved det og bliver meget sur hvis man siger navnet, men tror nemlig han er den eneste i den aldre som har navnet. Men det vil jeg da lige fortælle ham at han ikke er.... Det var bare lige det jeg lagde mærke til.... Ellers lyder han sød...

Anmeld

9. august 2012

millesofie

Jeg synes han lyser sød

Jeg er selv i gang med at tabe mig, og har tabt ca 10 kg så mangler lige 10kg igen før jeg er normal vægtig, som de kalder det 

jeg har en datter på 2½år, som ingen far har

jeg søger en sød fyr som kan pille min generthed fra hinanden og som kan få mig til at grine

søger en som har et åbent sind og som ville være ok med at bo i hver sin bolig i nogle år.

men jeg søger noget seriøst

har du flere billeder af ham hi hi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2012

Carl-Emil's mor

millesofie skriver:

Jeg synes han lyser sød

Jeg er selv i gang med at tabe mig, og har tabt ca 10 kg så mangler lige 10kg igen før jeg er normal vægtig, som de kalder det 

jeg har en datter på 2½år, som ingen far har

jeg søger en sød fyr som kan pille min generthed fra hinanden og som kan få mig til at grine

søger en som har et åbent sind og som ville være ok med at bo i hver sin bolig i nogle år.

men jeg søger noget seriøst

har du flere billeder af ham hi hi

husk at citere eller ser trådstarter det måske ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.