Mine underbukser er totalt våde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano denne gang - men I kan nok godt gætte hvem jeg er

Men har lige opdaget, at mine underbukser er våde, det er gået igennem, så der er kommet en plet i mine bukser også. 

Jeg er 35+0, men kan ikke rigtig finde ud af om det er vandet eller om det bare er sved? 

Synes det napper en lille smule i underlivet, men det er jo vel normalt den sidste tid i graviditeten? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Altså... Hvis vandet var gået, så tror jeg ikke du ville være i tvivl!  Men hvis du er meget i tvivl så ring til FG, så kan de nok hurtigt fortælle dig det.

Jeg havde også tit våde underbukser! Haha

Anmeld

25. maj 2012

Koen.

Da mit vand gik blev jeg våd, først som hvis man har tisset i bukserne og få minutter efter VIRKELIG våd

Jeg ville nok ringe til fødegangen lige og blive tjekket, her var jeg ikke tvivl om det var vandet da det blev ved at komme i små skylle indtil jeg havde født

Anmeld

25. maj 2012

Laulund87

rikkeregnbue skriver:

Altså... Hvis vandet var gået, så tror jeg ikke du ville være i tvivl!  Men hvis du er meget i tvivl så ring til FG, så kan de nok hurtigt fortælle dig det.

Selvfølgelig kan man være i tvivl for det kan jo sive over noget tid

Anmeld

25. maj 2012

mkb123

Jeg tænker altså lidt det godt kunne være vandet? For jeg svedte også pænt meget til sidst, men aldrig sådan. Da vandet gik her, var det ikke ret meget, og var faktisk meget i tvivl om jeg tissede i bukserne først

Og det gik sådan lidt flere gange, ingen stor skylle her 

Anmeld

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Laulund87 skriver:

Selvfølgelig kan man være i tvivl for det kan jo sive over noget tid

Den mulighed kom jeg lige præcis i tanke om nu

Anmeld

25. maj 2012

Laulund87

rikkeregnbue skriver:

Den mulighed kom jeg lige præcis i tanke om nu

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Altså første gang jeg født gik vandet også, men der gik det også med et kæmpe plask.

Men har bare hørt flere nu, hvor det siver meget stille? 

Det er bare sådan en stor plamage i underbukserne. Har ikke mulighed for at tage bind på, da jeg er på skolen.

Anmeld

25. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Altså første gang jeg født gik vandet også, men der gik det også med et kæmpe plask.

Men har bare hørt flere nu, hvor det siver meget stille? 

Det er bare sådan en stor plamage i underbukserne. Har ikke mulighed for at tage bind på, da jeg er på skolen.

Jeg kom også lige i tanke om muligheden at vandet kan sive. Men synes lige du skal ringe til FG

Anmeld

25. maj 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Da mit vand gik blev jeg våd, først som hvis man har tisset i bukserne og få minutter efter VIRKELIG våd

Jeg ville nok ringe til fødegangen lige og blive tjekket, her var jeg ikke tvivl om det var vandet da det blev ved at komme i små skylle indtil jeg havde født

Jeg var heller i tvivl første gang, da mit vand gik med min datter.

Men har bare hørt at det kan sive meget stille? Det er bare underligt, at det er gået igennem til bukserne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.