(marts) Nyt tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så var det morens tid til, at blive forkælet lidt. Jeg har i dag været ude og købe nyt tøj - 3 bluser og 1 top. Jeg glæder mig til, at skulle have det på. Min mand synes, at det var super smart

Jeg går dog stadigvæk i mine graviditets-jeans. Jeg prøvede mine almindelige og dem kunne jeg ikke helt lukke endnu (men det er også ok, så længe er det trods alt heller ikke siden, at jeg har født).

Forårshilsner fra
Katja - Lina 29 dage og Luka 18 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Diana...

Uhh hvor skønt, og godt manden syndes det smart. jeg har os lige købt noget over nettet så går bare og venter på det kommer hjem wee, jeg kunne godt passe mit gamle tøj det hænger enda lidt på numsen dejligt, men jeg har bare ikke særlig meget tøj så trænger VIRKELIG så måtte jeg jo lidt shoppe lidt.

Forårshilsner tilbage til dig.

Anmeld

23. april 2009

Mca<3

Hvor er du heldig Vi har aftalt at når mine mål er normale igen tager vi en tur til malmø og stor shopper til mig ,, men ak ak ak ... Jeg kan slet ikke få mine bukser op om lårene endnu Mangler faktisk at tabe 15 kg .. Fatter det ikke , Men jeg er optimist . Det skal nok komme ,, hi hi en dag

Anmeld

23. april 2009

D.B.L

Jeg har også været ude og købe at par ammevenlige kjoler, et par toppe og nyt fodtøj. Man trænger sgu til lidt nyt efter at have været gravid. Har bøbt mig et enkelt par bukser også men mangler lige 3 kg inden jeg er nede på normal igen og har en del bukser som "kalder" på mig fra skabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.