1 måneds besøg af SP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. maj 2012

CaWi

Så havde vi besøg af vores super søde SP her til morgen.
Min lille prins er nu blevet en stor prins, der på en måned har taget 700 gram på, og vokset 4 cm.
Så nu vejer han 4100 gram og er 56 cm lang.
Er da bare så glad for at han faktisk får nok næring af min mælk.
(er det ik meget normalt at være nervøs for det som første gangs?)

Derudover kunne hun fortælle at jeg d.20 juni skal møde min mødregruppe

Vi er 4 førstegangs og to anden gangs, og så bor vi ik længere end 5 min kørsel fra hinanden.
Glæde mig SÅ meget til at møde dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

JH12

Jo det er meget normalt man er nervøs første gang, også er det rart sp lige kommer på besøg. Jeg glæder mig også altid til min lille pige skal vejes, for de skulle jo gerne tage på - og det er dejligt at se de trives og tager på som de skal
Min pige får også lidt for meget at spise, så vi skal skærer ned på måltiderne, det er bare svært her i varmen..

Anmeld

25. maj 2012

Koen.

hvor er det skønt alt går godt og han har da fart på Vil sige at nu er jeg jo 2.gangs mor og jeg er altså stadig nervøs om han nu spiser nok ovs haha tror bare man altid bekymre sig

Anmeld

25. maj 2012

CaWi

Joyce1986 skriver:

Jo det er meget normalt man er nervøs første gang, også er det rart sp lige kommer på besøg. Jeg glæder mig også altid til min lille pige skal vejes, for de skulle jo gerne tage på - og det er dejligt at se de trives og tager på som de skal
Min pige får også lidt for meget at spise, så vi skal skærer ned på måltiderne, det er bare svært her i varmen..

Uh det må være svært at skulle skære ned i måltiderne.
Villads ville gerne hænge i brysterne hele dagen hvis hn kunne få lov til det, og specielt nu hvor det er så varmt

Anmeld

25. maj 2012

JH12

CAWI skriver:

Uh det må være svært at skulle skære ned i måltiderne.
Villads ville gerne hænge i brysterne hele dagen hvis hn kunne få lov til det, og specielt nu hvor det er så varmt

Vi kan heller ikke skærer ned her i varmen, for hun er sulten/ tørstig hele tiden.. Så det må vente til vejret vender.. De har det varmere end os, sådan er det ihvertfald her ..

Anmeld

25. maj 2012

CaWi

tanja. skriver:

hvor er det skønt alt går godt og han har da fart på Vil sige at nu er jeg jo 2.gangs mor og jeg er altså stadig nervøs om han nu spiser nok ovs haha tror bare man altid bekymre sig

Ej nu havde jeg lige håbet det blev bedre ved de næste

Anmeld

25. maj 2012

CaWi

Joyce1986 skriver:

Vi kan heller ikke skærer ned her i varmen, for hun er sulten/ tørstig hele tiden.. Så det må vente til vejret vender.. De har det varmere end os, sådan er det ihvertfald her ..

Kan huske folk sagde til mig, at jeg skulle være glad for ik at være højgravid om sommeren, og at det var så dejligt at få et sommerbarn. Havde det også selv forfærdeligt varmt, de sidste mdr inden fødslen, men ville næsten hellere være gravid end at se de små lide sådan i varmen

Anmeld

25. maj 2012

JH12

CAWI skriver:

Kan huske folk sagde til mig, at jeg skulle være glad for ik at være højgravid om sommeren, og at det var så dejligt at få et sommerbarn. Havde det også selv forfærdeligt varmt, de sidste mdr inden fødslen, men ville næsten hellere være gravid end at se de små lide sådan i varmen

Ja hvis det bare var os selv vi skulle køle ned ville det være lidt nemmere, for vi ved selv hvornår det er for koldt eller for varmt . De små kan desværre ikke selv sige til, også må de ikke blive for kolde eller for varme .. Så jeg håber lidt vejret bliver dårligere ..

Anmeld

25. maj 2012

Koen.

CAWI skriver:

Ej nu havde jeg lige håbet det blev bedre ved de næste

hihi, det havde vi os håbet, men måske det har noget at sige at amningen aldrig kom til at fungere første gang og at det denne gang gør

MEN vil sige at roen og overskudet er MEGET større end sidst

Anmeld

25. maj 2012

CaWi

Joyce1986 skriver:

Ja hvis det bare var os selv vi skulle køle ned ville det være lidt nemmere, for vi ved selv hvornår det er for koldt eller for varmt . De små kan desværre ikke selv sige til, også må de ikke blive for kolde eller for varme .. Så jeg håber lidt vejret bliver dårligere ..

Ja vejret kan man altid brokke sig over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.