shhhhhh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Tynen

Dorte W. skriver:

Måske er jeg for gammel, eller også er jeg sådan lidt blondine i forklæding..... Hvad betyder:

B!

Det er ungdommens snak.. Tsk, tsk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Rasmine

B = Beenage Butant Binja Burtles

Anmeld

22. april 2009

Tynen

B = Bøf og..??!

Anmeld

22. april 2009

Heidi.

Dorte W. skriver:

Måske er jeg for gammel, eller også er jeg sådan lidt blondine i forklæding..... Hvad betyder:

B!

Jeg tror det er folkeskolesprog..

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Rosa skriver:

Det bliver også mere og mere vanvittigt med det der... Men det er simpelthen fantastisk underholdning!!! Elsker at sidde og blive så smaskhamrende forarget over folk og deres holdninger i sager som på ingen måde kommer mig ved

Ja os mig men det var ellers gået meget godt et stykke tid men så kikset den lige idag ren underholdning.

Anmeld

22. april 2009

Munder

Uhhhh, for mange valgmuligheder.... Nu må I altså ikke gøre grin med at jeg er 33 år!!!!!

Anmeld

22. april 2009

Tynen

Rosa skriver:

Nåh - får I ellers ninjaet noget for tiden?

Ro-SAN

Nej, det er for lidt.

Har en rigtig ærgelig ninja siddende omme i balden der gør at jeg ikke kan kickflippe særlig højt.. Godt man har kastestjerner så - Pheew!

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Rosa skriver:

Yup - lige netop, det er også mit bud... Hvilket er strengt når alle ved at det er Diana der starter alting...

Ja stakkels Eva at det skulle gå ud over hende når det min skyld det HELE griner

Anmeld

22. april 2009

Rasmine

Tynen skriver:

B = Bøf og..??!

Så sig det dog, istedet for at stå der med den ene fod over den anden, og rødme og snuble over ordene.

BØF & BLOWJOB!!!

Anmeld

22. april 2009

Tynen

Dorte W. skriver:

Uhhhh, for mange valgmuligheder.... Nu må I altså ikke gøre grin med at jeg er 33 år!!!!!

33!! Uff! Det var en af de værre..
Synes nok jeg kunne tolke det udfra dit sprog!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.