Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...og hold nu op hvor er jeg spændt på at se vores lille Prinsesse
Kan næsten ikke vente. Skal scannes hos LilleKbh'er og jeg har store forventinger *S*
38 dage til vi skal se vores lille skat
Andre som er blevet scannet hos Lillekbh'er?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan da godt forstå du er spændt! Ved ikke om du har prøvet det før, men det er i hvert fald en oplevelse, når man kan se de gaber, rynker på næsen o.s.v..
Jeg har ikke været til scanning, det sted du omtaler, så det ved jeg ikke noget om!
Jeg har været hos scanningsklinikken KBH 2 gange.
1x 3D-scanning i 2010
1x Kønsscanning 2012 (Venter en pige)
Vi ville gerne have lavet 3D denne gang også men så fandt jeg ud af at LilleKbh'er er billigere og kvaliteten skulle være bedre nemlig i HD-kvalitet. Det bliver spændnede og vi glæder os meget *S*
MorDk skriver: ...og hold nu op hvor er jeg spændt på at se vores lille Prinsesse Kan næsten ikke vente. Skal scannes hos LilleKbh'er og jeg har store forventinger *S* 38 dage til vi skal se vores lille skat Andre som er blevet scannet hos Lillekbh'er?
Må jeg spørge hvor meget du skal give?
Mikkala91 skriver: Må jeg spørge hvor meget du skal give?
Jeg mener det er 1000kr
http://lillekbher.dk/priser/
Tænk...så er der 33 dage tilbage...
Kan næsten ikke vente...*S*
Yay!!! Så er der 22 dage tilbage!!! Kan næsten ikke vente *S* Håber det bliver en god dag og vi får nogle gode billeder!!
18 dage tilbage... ( Wuhuuu tiden går)
Hej igen igen igen...
Ja så er der kun 6 dage tilbage til vi skal se Lillepigen til 3D-scanning! Har helt sommerfulge i maven...*S* Glæder mig bare helt vildt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128