20+0..juhu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

ja når man tænker på vi næsten er halvvejs burde der jo snart ske noget.. men ligepludselig går det meget stærkt har jeg hørt

ja rigtigt nok.. vi må vente og se  hihi

fik taget billeder af maven omkring den sidste første, håber på at få taget nogle her i weekenden igen så jeg kan sammenligne og se om der er forskeld..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

christina92

Princesspigen skriver:

så nåede jeg de 20+0.. så præcis 20 uger til min termin..

har været til MDén og alt var super fint..

kæmper stadig med kvalme og noget opkast men det er klart blevet bedere end det var.. men går stadig til arkopunktur mod det hver anden uge..  så håber det snart går over..

har fået mit første babytøj hjem.. nu mangler vi bare ALT andet  puha føler vi har travlt..

Dejligt alt så perfekt ud

hehe sjovt du synes i har travlt, vi har INGENTING overhovedet købt endnu, og skal også lige nå at flytte også inden bebsen kommer

Måske jeg burde overveje snart at gøre noget.

Anmeld

25. maj 2012

Princesspigen

christina92 skriver:

Dejligt alt så perfekt ud

hehe sjovt du synes i har travlt, vi har INGENTING overhovedet købt endnu, og skal også lige nå at flytte også inden bebsen kommer

Måske jeg burde overveje snart at gøre noget.

flytningen kan desværre ikke endnu da det har noget at gøre med min kommune osv..

men jo der skal til at ske noget nu  hihi

Anmeld

26. maj 2012

Ønskebarnet12

Tillykke med de 20 uger Så du endelig nået halvvejs, jeg er 20 uger på mandag, hold da op det går stærkt!  

Anmeld

26. maj 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Tillykke med de 20 uger Så du endelig nået halvvejs, jeg er 20 uger på mandag, hold da op det går stærkt!  

ja sys jeg os lidt det gør.. tillykke med på mandag så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.