(marts) Tør hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.217 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina er begyndt, at få en del tør hud og specielt efter, at hun har været i bad. Hun kommer i bad ca. 1 gang om ugen.

Jeg har indtil videre ikke brugt noget til hende (olie eller creme).

Er der nogen af jer andre som også har oplevet det med jeres vidundere og hvad har I gjort ved det??

Kh.
Katja - Lina 29 dage og Luka 18 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Diana...

Nope ikke noget tør hud her.
Er det ikke fordi han er ved at skifte hud? for Lucas havet os en tendens til det på et tidspunkt og der sagde min sp at det var fordi han var ved at skiftet hud. og der sagde min jdm at når han fik tør hud skulle jeg bare tørre lidt olie på det sted han var tør.

Knus Diana

Anmeld

22. april 2009

MoarHvidovre

Det kan du da have ret i - det er da nok fordi, at hun er ved, at skifte hud. Det er som om man kan nuller i det tørre hud. Jeg må i morgen prøve, at smører lidt olie på de steder det er værst.

Tak for tippet

Hvordan går det med helbredet??

Kh.
Katja

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Ja det lyder som huden der ved at skifte for sådan var det os her, jeg kunne os nuller det af

Claus er blevet rask og lucas grynter lidt stadig og ja jeg selv troet jeg var ved at blive rask i går men det vende da stærkt tilbage idag

Hvordan går det med Lina er hun blevet rask?

Knus Diana som lige har kunne gi Lucas 160 ml mme for første gang i laang tid skægt han kun vil ha flaske en gang imellem.

Anmeld

22. april 2009

MoarHvidovre

Øv, at I ikke alle er blevet raske endnu. Man har bare slet ikke det samme overskud når man ikke selv er på toppen. Håber snart I bliver raske.

Det går bedre med Lina. Hun er ikke så snottet mere, men hun hoster en del nu - men det gør storebror også. Det må være alle de baktusser han tager med hjem fra vuggestuen af. Han kommer nærmest i bad når han kommer hjem, så vi kan få skyllet alle baktusserne væk

Mærkeligt, at Lucas kun vil have flaske engang imellem. Det er også en ordenligt tår han tager. Luka får stadigvæk en flaske at sove på og den er på 210 ml. Vi skal snart have vænnet ham af med den, men vi synes der skal ldt ro på igen herhjemme inden, at vi gør det.

Kh.
Katja

Anmeld

22. april 2009

Diana...

KatjaBoye skriver:

Øv, at I ikke alle er blevet raske endnu. Man har bare slet ikke det samme overskud når man ikke selv er på toppen. Håber snart I bliver raske.

Det går bedre med Lina. Hun er ikke så snottet mere, men hun hoster en del nu - men det gør storebror også. Det må være alle de baktusser han tager med hjem fra vuggestuen af. Han kommer nærmest i bad når han kommer hjem, så vi kan få skyllet alle baktusserne væk

Mærkeligt, at Lucas kun vil have flaske engang imellem. Det er også en ordenligt tår han tager. Luka får stadigvæk en flaske at sove på og den er på 210 ml. Vi skal snart have vænnet ham af med den, men vi synes der skal ldt ro på igen herhjemme inden, at vi gør det.

Kh.
Katja

Ja jeg kunne godt forstille mig at der bare er mega mange tusser med hjem fra børnehaven og det der jo bare ikke noget at sige til en flok børn der går sammen jamen det skal jo bare være en der har lidt så spreder det sig.

Ja det klart der skal være ro på man ved jo ikke hvad han siger til det, ihh gad bare god Lucas gad tage en flaske hver aften for jeg gider bare ikke amme om aften ved ikke hvorfor nok fordi jeg gør det hele dagen og natten og så jeg bare træt.

Anmeld

23. april 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Ja jeg kunne godt forstille mig at der bare er mega mange tusser med hjem fra børnehaven og det der jo bare ikke noget at sige til en flok børn der går sammen jamen det skal jo bare være en der har lidt så spreder det sig.

Ja det klart der skal være ro på man ved jo ikke hvad han siger til det, ihh gad bare god Lucas gad tage en flaske hver aften for jeg gider bare ikke amme om aften ved ikke hvorfor nok fordi jeg gør det hele dagen og natten og så jeg bare træt.

Det er sgu også hårdt . Specielt om aftenen .. Alex hænger i brystet fra kl ca 20 til 23 00 Det er det eneste han vil ,,, Det kan altså godt være lidt træls .. Synd for farmand da han jo så gerne vil sidde lidt med sønnike efter arb. tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.