Termin og baby gider ikke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

kvinde84

Så er terminsdagen kommet og gået, men baby har besluttet sig at blive derinde lidt endnu  Hvis vi regner fra dengang vi fik ægget sat op (baby er lavet ved ICSI) så er jeg dog i dag kun kommet til uge 39, men det blev ændret ved MD scanning i uge 17. Jeg var hos JM i dag, og alt er vel her, baby blev skønnet til 3800, så ifølge det, så bliver det en ok stor baby  Jeg skal møde igen på fødegangen at snakke videre procedure om 14 dage... puha, det er godt nok længe indtil da, så jeg håber at ungen beslutter at dukke op inden da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

Ma-lu

kvinde84 skriver:

Så er terminsdagen kommet og gået, men baby har besluttet sig at blive derinde lidt endnu  Hvis vi regner fra dengang vi fik ægget sat op (baby er lavet ved ICSI) så er jeg dog i dag kun kommet til uge 39, men det blev ændret ved MD scanning i uge 17. Jeg var hos JM i dag, og alt er vel her, baby blev skønnet til 3800, så ifølge det, så bliver det en ok stor baby  Jeg skal møde igen på fødegangen at snakke videre procedure om 14 dage... puha, det er godt nok længe indtil da, så jeg håber at ungen beslutter at dukke op inden da

Hej 

Jeg har termin i morgen , og kan allerede mærke hvilken skuffelse hvis han ik kommer Idag, og slet ingen tegn  

Den dag man bare har glædet sig sådan til.. Og risikere stadig at være gravid om 14 dage :i 

MEN, ikke negativt, JEG GLÆDER MIG JO BARE SÅÅÅÅ MEGET

Uha.... 

Men pøj pøj og håbner din bebs kommer meget snart

Anmeld

25. maj 2012

Guldimaven

Ihh altså, så kommer baby nok lige om snart!  for det!!

Jeg er heldigvis ikke sådan irriteret utålmodig! Men bare lidt utålmodig.. Men jeg har så også først termin på Onsdag.

Ve-støv afsted til dig!!

Anmeld

25. maj 2012

JH12

Jeg sender lige en hel masse ve-støv afsted herfra ..

Anmeld

26. maj 2012

Monis

Håber snart det sker. Sender masser af varme vetanker mod dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.