Flash sommerneglene :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

M&F&C

Du må vente  

- regner med at lave negle imorgen... regner med at lave acryl negle på mig selv, med nailart i pangfarver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Lou87

Babymor2010 skriver:

Der er røget ca 13 kg indtil videre - og det går nedad  Nu mangler jeg blot de sidste 15 kg inden jeg blev gravid - men det kommer hurtigt nu, tror jeg, for jeg fik konstateret sukkersyge for ca. 14 dage siden 

SÅDAN !! hvor er det flot...
Jeg ville ønske min motivation ikk var dalende...!
Blir ved og ligge og svinge inden for et kg.. op og ned uge for uge,.
Men nu har jeg li bestilt tid hos sygeplejersken hos min læge til noget kontrol vejning - tror det bedst jeg skal kontrolleres, ellers er det for nemt og give op for mig!

Anmeld

24. maj 2012

Lou87

M&F skriver:

Du må vente  

- regner med at lave negle imorgen... regner med at lave acryl negle på mig selv, med nailart i pangfarver

UHHH det lyder os super fiiiiint!
Dem glæder jeg mig til og se

Jeg duer ikk til lange negle, øv!
Men så blir der kompenseret godt med farver til gengæld

Anmeld

24. maj 2012

Clisolka

Lou87 skriver:

SÅDAN !! hvor er det flot...
Jeg ville ønske min motivation ikk var dalende...!
Blir ved og ligge og svinge inden for et kg.. op og ned uge for uge,.
Men nu har jeg li bestilt tid hos sygeplejersken hos min læge til noget kontrol vejning - tror det bedst jeg skal kontrolleres, ellers er det for nemt og give op for mig!

Den sidste uges tid har jeg også haft op- og nedture på vægten. Det gør den altid ved mens  Jeg skal selv til lægen på onsdag vedr. samtale om sukkersygen, så hun vejer mig garanteret også - og så kan jeg vise et bevis på, at der er røget nogle kg det sidste års tid (mit pendlerkort) 

Anmeld

24. maj 2012

M&F&C

Lou87 skriver:

UHHH det lyder os super fiiiiint!
Dem glæder jeg mig til og se

Jeg duer ikk til lange negle, øv!
Men så blir der kompenseret godt med farver til gengæld

Skal prøve at huske og uploade dem Har aldrig lagt billeder ind i en debat før  

Uhh, jeg elsker, elsker, ELSKER at have negle på! Og så synes jeg bare det er rigtig pænt - ikke dermed sagt, at naturlige negle ikke kan være pæne, dine er f.eks. naturligt pæne i faconen, ser det ud til  

Anmeld

24. maj 2012

Lou87

Babymor2010 skriver:

Den sidste uges tid har jeg også haft op- og nedture på vægten. Det gør den altid ved mens  Jeg skal selv til lægen på onsdag vedr. samtale om sukkersygen, så hun vejer mig garanteret også - og så kan jeg vise et bevis på, at der er røget nogle kg det sidste års tid (mit pendlerkort) 

Ja men havde jeg tabt 13 kg nu var jeg færdig - så træls jeg ikk li ka tage mig sammen
Og ja det da fedt nok li og ku vise man selv har gjort noget

Anmeld

24. maj 2012

Lou87

M&F skriver:

Skal prøve at huske og uploade dem Har aldrig lagt billeder ind i en debat før  

Uhh, jeg elsker, elsker, ELSKER at have negle på! Og så synes jeg bare det er rigtig pænt - ikke dermed sagt, at naturlige negle ikke kan være pæne, dine er f.eks. naturligt pæne i faconen, ser det ud til  

Lyder godt
Du siger bare til hvis du skal bruge hjælp, men er meget simpelt

Og ja det ser super fint ud med sådan nogle negle, jeg duer bare ikk til dem jeg har ikk så pæne negle griner... så dem behøves du ikk rose

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.