(marts) Forladt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Henni

Jeg vil bare klage min nød. Jeg er bleve forladt af min kæreste og står nu med Kristopher alene. Det er ikke så meget det at skulle være alene der går mig på, men de er det faktum at min kæreste bare tror at han kan sige at han ikke lige kan overskue det lige nu, men måske senere. Hva bilder han sig ind, der er sgu ikke noget der hedder senere, Kristopher er 3 uger og kan ikke alverden, men man kan ikke bare gå fordi det ikke er sjovt.

Nu er det bare slut..

Det var lige det jeg skulle læsse af, håber de er okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Diana...

hold op hvor er det bare synd for jer. han er da et s... det kan han sgu ikke være bekend, sådan hænger det bare ikke sammen.

Selvfølgelig må du læsse af her inde det jo det vi er her for at hjælpe hinanden.

STORT KNUS OG MANGE TANKER TIL DIG OG KRISTOPHER.

Anmeld

22. april 2009

Muffinmus

Øv da
Jeg ved i har haft en del problemer men håbede da at det gik.
Er da ked af at høre han ikke lige er moden nok til at være ansvarlig over for dig og jeres søn. Håber han kommer til fornuft da.
Kram

Anmeld

22. april 2009

vanessa

Hold da op det må være hårdt..at få smidt sådanne noget i hovede...også lige pludselig skulle stå alene med det hele...samt din dreng kun er 3 uger.
Har godt nok hørt den før med at manden bakker lige pludselig ud.
Synes det er som om at mændne tror de bare kan flygte fra det hele, fordi de ikke lige kan overskue det...med et lille barn....tænkt hvis vi kvinder gjor det?
Jeg har næsten ikke ord for det du må føle.
men
Jeg ønsker virkelig dig det bedste i dit liv.........tanker til dig...

vanessa.

Anmeld

23. april 2009

MoarLK

Hej Henriette,
Er ked af at høre - det er da noget skod, at han bare tror, at han kan sige time out, når han har lyst.

Min X mand forlod også min ældste datter og jeg, da hun var 4 uger gammelt, så jeg ved hvad du går igennem.

Efter et stykke tid ville han gerne komme tilbage, men da sagde jeg NEJ – for gør han det en gang, kan han gøre det igen og jeg havde ikke lyst til at blive trådt på igen og igen.

Nu den dag i dag 7 år efter, sidder jeg i eget hus med en rigtig dejlig familie – min ældste datter på 7 år og min yngste på 10 uger samt min nye mand. Så jeg ved, at det kan blive bedre for dig.

Ved godt det er hårdt for dig lige nu, men du må prøve at se den lyse side om det hele. Du skal nok klare det.

Knus K

Anmeld

23. april 2009

D.B.L

Kære Henni,

vil blot sige at jeg føler med dig. Måske I har haft problemer før du fødte, men lillemanden burde da give din kæreste motivationen til at kæmpe for jeres forhold tænker jeg!? De kloe hoveder siger j faktisk at man ikke skal tage beslutningen om at gå fra hinanden når barnet er under 1 år fordi det er hårdt at få en lille og man kommer ud i presset situationer.

Håber I får løst problemet.

Kh Ditte

Anmeld

23. april 2009

finkedinke

Egentlig burde det forbydes at gå fra hinanden eller at tage store beslutninger under graviditeten eller de første 6 mdr efter fødslen
Det er en periode hvor både moderen og faderen er meget følsomme og sårbare.
Selv om det er en tåbelig måde han reagerer på kan det være at han syntes det hele er overvældende. Man ved jo reelt ikke hvad man går ind til før man står med barnet på armen. Kan det være at han lige skal have et øjeblik for sig selv? til at vænne sig til den nye situation?

Anmeld

24. april 2009

Mca<3

Hvor er det dog synd for dig og din søn Hvor er det et dårligt valg din kæreste der har truffet . Det kommer han til at fortryde Kan du klare det hele alene ?? Det er super hårdt men hellere være alene end sammen med en der reelt ikke gidervære der ... Fat mod ,,, kh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.