Blå mærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Ka+Ma=Be

Efter Benjamin er blevet ferm til det med at kravle og rejse sig op, kommer han heeele tiden til skade!  Han er fyldt med blå mærker, og selvom man er ved ham hele tiden, får han erhvervet sig nye mærker lige pludselig! Bare i dag har han fået to mærker i panden, da han kravlede op ad støvsugeren og slog panden ned i den.

Jeg kan mærke, at jeg får vildt dårlig samvittighed, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg kan gøre. Når jeg ikke er hos ham, sætter jeg ham i kravlegården, men der har jeg heller ikke lyst til at placere ham hele tiden.

Hvad gør i andre? Pakker i ungerne ind i vat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2012

SaNiNa

Lader dem få blå mærker Nicklas har også altid blå mærker og naia har også et i panden da hun mente hun kunne tackle en trappe

Anmeld

26. maj 2012

RiUL

Årh Katja 

Jeg er lidt pylret med Oliver, men som min kæreste siger; "Lad ham nu, det bliver meget "værre" når han bliver ældre"

Så lad ham, og bare fjern de "farlige" ting - men det er jeg sikker på at du allerede har gjort 

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Lader dem få blå mærker Nicklas har også altid blå mærker og naia har også et i panden da hun mente hun kunne tackle en trappe

Årh Naiapigen!  

Vi prøver også at lade ham udfolde sig, men man skal også være meget efter ham

Anmeld

28. maj 2012

SaNiNa

Ka+Ma=Be skriver:

Årh Naiapigen!  

Vi prøver også at lade ham udfolde sig, men man skal også være meget efter ham

Ja det er med at have et ekstra øje med børn i huset.

Naia begynde så lørdag aften at rejse sig op af bordet i båden så hun rejser sig op af alt nu

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Årh Katja 

Jeg er lidt pylret med Oliver, men som min kæreste siger; "Lad ham nu, det bliver meget "værre" når han bliver ældre"

Så lad ham, og bare fjern de "farlige" ting - men det er jeg sikker på at du allerede har gjort 

Jaa i har ret  hehe.

Men du skal prøve at se hans ben! De er helt gule og blå! Altså altså.

Man kommer nok ikke udenom at de får lidt skræmmer, jeg er nok mest bange for, at han slår hovedet.

Hvordan har Oliver det med balancen? Benjamin vil meget gerne stå op, men han mister hurtigt balancen og falder.

Anmeld

28. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Jaa i har ret  hehe.

Men du skal prøve at se hans ben! De er helt gule og blå! Altså altså.

Man kommer nok ikke udenom at de får lidt skræmmer, jeg er nok mest bange for, at han slår hovedet.

Hvordan har Oliver det med balancen? Benjamin vil meget gerne stå op, men han mister hurtigt balancen og falder.

Årh den lille mand

- Men han er jo også bare overalt

Oliver har en god balance - for han ligger jo kun på maven Den dovne dreng

Uha, sikke Benjamin øver sig, lige om lidt så løber han fra dig 

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Årh den lille mand

- Men han er jo også bare overalt

Oliver har en god balance - for han ligger jo kun på maven Den dovne dreng

Uha, sikke Benjamin øver sig, lige om lidt så løber han fra dig 

Ja det må man nok sige! hehe. Det bliver godt nok udfordrende, når han kan løbe fra mig!

Jeg er meget spændt på den balance der og hvornår vi har ungerne rendene rundt omkring!

Får i brugt jeres bObles?

Anmeld

28. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det må man nok sige! hehe. Det bliver godt nok udfordrende, når han kan løbe fra mig!

Jeg er meget spændt på den balance der og hvornår vi har ungerne rendene rundt omkring!

Får i brugt jeres bObles?

Ja, og der går garanteret ikke længe før Benjamin går Synes han er så dygtig 

Nej, ikke rigtig - Oliver er jo lidt doven Så selvom vi øver og lokker, vil han ikke fremad. Men det kommer lige pludselig.

Får Benjamin brugt sine bobles?

Anmeld

28. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ja, og der går garanteret ikke længe før Benjamin går Synes han er så dygtig 

Nej, ikke rigtig - Oliver er jo lidt doven Så selvom vi øver og lokker, vil han ikke fremad. Men det kommer lige pludselig.

Får Benjamin brugt sine bobles?

Hihi søde lille Oliver  

Ja, det kommer jo lige pludselig Jeg kan godt nogle gange savne lidt ro og mag - men det ved du jo. Det er dejligt med alt det krudt, men det er også lidt meget af det gode til tider.

Han synes de er sjove at kravle på og rejse sig op ad, men vi har ikke rigtig fået brugt "balancefunktionen" så meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.