Jeg faldt i søvn i solen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Åh gawd altså... Hahahahhaha 

Shit det må gøre nuller naller

Jeg så sådan her ud efter fire timer i solen forleden dag

Ej det ser dog helt forfærdelig ud ! Av for fanden. Har du ikke haft solcreme på ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Muhmi

Ej det ser dog helt forfærdelig ud ! Av for fanden. Har du ikke haft solcreme på ? 

Nope... Jeg har aldrig været den store tilhænger af solcreme... Ikke fordi jeg ikke vil bruge det, jeg glemmer det bare ALTID... Det er dog første gang i hele mit liv jeg er blevet så skoldet af den normale sol... Er én gang blevet mere skoldet af et solarie... Men 20 min i supersol med nye rør og første gang efter vinteren... Ja så beder man vidst selv om det

Det er dog meget bedre nu, er blevet lækker brun, men har desværre de der meget blege striber  Men det gjorde meget ondt om aftenen

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Nope... Jeg har aldrig været den store tilhænger af solcreme... Ikke fordi jeg ikke vil bruge det, jeg glemmer det bare ALTID... Det er dog første gang i hele mit liv jeg er blevet så skoldet af den normale sol... Er én gang blevet mere skoldet af et solarie... Men 20 min i supersol med nye rør og første gang efter vinteren... Ja så beder man vidst selv om det

Det er dog meget bedre nu, er blevet lækker brun, men har desværre de der meget blege striber  Men det gjorde meget ondt om aftenen

Evvvvvsss... Fy for den.. 20 min !

Jeg plejer også altid at glemme det, men efter 3 års brug af solarie, er min hud helt ødelagt.. Så nu er jeg halv bleg/lig bleg  

Så jeg passer på med solen nu  

Ja jeg har også 2 hvid striber.. Rigtigt pænt  

Anmeld

24. maj 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Evvvvvsss... Fy for den.. 20 min !

Jeg plejer også altid at glemme det, men efter 3 års brug af solarie, er min hud helt ødelagt.. Så nu er jeg halv bleg/lig bleg  

Så jeg passer på med solen nu  

Ja jeg har også 2 hvid striber.. Rigtigt pænt  

De er bare SÅ smukke de striber  Og det værste er jo at man ikke kan have noget på der har mindre striber end dem, for det ser jo bare helt åndsvagt ud heheheh

Jamen altså... Jeg VED ikke hvad jeg lignte efter de 20 min. Men har fået at vide at jeg mindede om en kogt hummer over HELE kroppen........

Anmeld

24. maj 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

De er bare SÅ smukke de striber  Og det værste er jo at man ikke kan have noget på der har mindre striber end dem, for det ser jo bare helt åndsvagt ud heheheh

Jamen altså... Jeg VED ikke hvad jeg lignte efter de 20 min. Men har fået at vide at jeg mindede om en kogt hummer over HELE kroppen........

Ja man ser da bare alt for lækker ud Mums :.. Tror også min kæreste syntes jeg er rigtigt flot med mine fartstriber, på skulderen.. 

Hehhe det har jeg selv prøvet maaangge gange  

Anmeld

24. maj 2012

Ellie79

Lykke86 skriver:

Jeg har ALTID solcreme på, ligeså snart solen bare TÆNKER på at skinne
Meeeen er fordi jeg ikke KAN tåle solen
Jeg kan sagtens præstere at blive forbrændt, selvom jeg aldrig bruger solfaktor under 30.. Aaav!

hehe kan heller ikke tåle solen eller det kan jeg måske godt, har bare barndomstraume fra at være forbrændt så her starter dagen med at alle bliver smurt i faktor 30 - ungerne er ved at være ret seje til det - selv lillemanden på 10 mdr sidder pænt og venter

Anmeld

25. maj 2012

Lusi

AnjaB skriver:

hehe kan heller ikke tåle solen eller det kan jeg måske godt, har bare barndomstraume fra at være forbrændt så her starter dagen med at alle bliver smurt i faktor 30 - ungerne er ved at være ret seje til det - selv lillemanden på 10 mdr sidder pænt og venter

Her er det heldigvis heller ik noget problem.. Luna stiller sig bare op og Sirius er jo lidt lille til at forstå det, men han bliver da ik sur

Anmeld

25. maj 2012

An&Jo

årh søde, havde jeg set det her igår så var jeg kommet ud med noget aftersun til dig, har nemlig noget rigtig godt til at stå..

MEN efter at have tilbragt hele dagen på havnefronten igår, så ser jeg desværre lige sådan ud over hele overkroppen, mit gør dog ikke ondt, det er bare varmt..
SÅ jeg har præsteret for første gang nogensinde i mine 22 år at blive solskoldet, har ALDRIG prøvet det før..

Men heldigvis gør det da ikke ondt..

Årh ja, og så har jeg de flotteste aftegninger fra stængerne af mine solbriller på begge sider af hovedet.. Det ser virkelig fikst ud..

Anmeld

25. maj 2012

HeidiØ

emsaroto skriver:

.. og er jeg nu ikke bare blevet flot ?! hahahhaha

Hihihi, og jeg som synes mine skuldre så slemme ud! For filan da. Av av!

Anmeld

25. maj 2012

emsaroto

An&Jo skriver:

årh søde, havde jeg set det her igår så var jeg kommet ud med noget aftersun til dig, har nemlig noget rigtig godt til at stå..

MEN efter at have tilbragt hele dagen på havnefronten igår, så ser jeg desværre lige sådan ud over hele overkroppen, mit gør dog ikke ondt, det er bare varmt..
SÅ jeg har præsteret for første gang nogensinde i mine 22 år at blive solskoldet, har ALDRIG prøvet det før..

Men heldigvis gør det da ikke ondt..

Årh ja, og så har jeg de flotteste aftegninger fra stængerne af mine solbriller på begge sider af hovedet.. Det ser virkelig fikst ud..

åh søde hehe

hvor er det synd for os altså! Vi må lige tage os sammen heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.