Jeg er så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

TrineJensen88

Hej piger... Jeg er nød til at dele min nervøsitet med nogen... Jeg er gravid i uge 35,og har en bekendt der var gravid samtidig med mig dog 3 uger længer henne.. I uge 37 mærkede hun ikke rigtig noget liv, og en scanning viste at hjertet ikke slog.. Hun har nu født barnet, og det er formenlig død af en stram navlesnor omkring halsen.. Jeg er nu vildt nervøs for min egen baby, og tænker på det hele tiden.. Jeg bliver bekymret når Den har en "stille" dag... Jeg mærker liv, dog ikke så kræftigt som nogen dage.. Jeg er forvirret over hvornår man skal regere, da jeg virkelig ikke ønsker at havne isamme situation, men kan selvfølgelig også være lidt ekstra hysterisk. Nogen kommentar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

SukkerDronning

Jeg kan godt forstå at du er nervøs, når det er så tæt, altså at man tænker "tænk hvis der var mig"-tanken.

Udover det tror jeg, at alle gravide er nervøse, for om der skal ske deres guldklump noget. Fordi man jo netop ikke er herre over det. Du kan altså ikke gøre noget, andet end at acceptere, at den slags sker. MEN heldigvis sker det sjællendt.

Det er normalt at der er forskel, på hvor meget baby bevæger sig fra dag til dag. Du skal vist (kan ikke helt huske) først reagere, når den ikke har bevæget sig en hel dag.

Jeg håber at du kan slippe tanken og nyde din graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.