Jeg er så flov!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Anonym trådstarter

Så flov at jeg bliver nød til at gemme mig

Jeg kan ikke klare mere, det er for hårdt at spille glad..

Kæresten og jeg venter en skøn lille datter om få uger og idag skulle vi have været til fødselsforberedelse, men på grund af varmen skal vi ikke afsted - han vil ikke føle sig lukket inde i varmen men derimod virkelig gerne på stranden - hvor jeg ikke kan holde ud af være!!

Jeg bor en milliard kilometer fra hele min verden (familie og veninder) og han kunne ikke være mere ligeglad! Han har ikke mødt mine veninder, selvom vi har været sammen i fucking 6 år!!! For han gider ikke
I denne weekend skulle vi have været hjemme hos min familie og været til kæmpe fætter-kusine fest - men Han's chef bliver sku 50 på lørdag - så gæt hvad vi skal?? Til fødselsdag

Jeg orker ikke at skulle lege Han's mor længere, skal være mor for vores datter - ikke for min kæreste!!

Skulle bare have en smule luft med dette - men der gemmer sig så meget mere der gør det alt for svært!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Metteris

Anonym skriver:

Kæresten og jeg venter en skøn lille datter om få uger og idag skulle vi have været til fødselsforberedelse, men på grund af varmen skal vi ikke afsted - han vil ikke føle sig lukket inde i varmen men derimod virkelig gerne på stranden - hvor jeg ikke kan holde ud af være!!

Jeg bor en milliard kilometer fra hele min verden (familie og veninder) og han kunne ikke være mere ligeglad! Han har ikke mødt mine veninder, selvom vi har været sammen i fucking 6 år!!! For han gider ikke
I denne weekend skulle vi have været hjemme hos min familie og været til kæmpe fætter-kusine fest - men Han's chef bliver sku 50 på lørdag - så gæt hvad vi skal?? Til fødselsdag

Jeg orker ikke at skulle lege Han's mor længere, skal være mor for vores datter - ikke for min kæreste!!

Skulle bare have en smule luft med dette - men der gemmer sig så meget mere der gør det alt for svært!!

Måske er det muligt at I kan tage hver for sig i weekenden så du kan se din familie? Han burde jo kunne forstå at du prioterer din familie højere end hans chef!!! 

Og så synes jeg ærlig talt han må tage sig sammen. Når I skal til fødselforberedelse, så er det jo det i skal, han kan jo ikke bare "pjække" fordi han hellere vil noget andet. 
Ja, det er varmt, men det er det nok også i morgen - så må han vel tage på stranden, alene, der. Han burde jo vise hensyn til at det er DIG som tager slæbet med at skulle være gravid med JERES barn. Han har ikke ligefrem skulle igennem det din krop skal igennem. 

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Så mange der er inde og glo, men kun et svar

Det var første og sidste gang jeg skriver noget personligt herinde.....!

Anmeld

25. maj 2012

Becks

Anonym skriver:

Så mange der er inde og glo, men kun et svar

Det var første og sidste gang jeg skriver noget personligt herinde.....!

Øv en situation at stå i!!! Jeg tænker, hvorfor tager du ikke til den fest med din familie? Og så tager han til fødselsdag hos sin chef? Det burde vel være muligt at I laver noget hver for sig, det skal han vel ikke bestemme.. Jeg kan godt forstå du er træt af det hele, og synes faktisk ikke din kæreste er særlig sød! Han må tage sig lidt sammen!

Derudeover vil jeg lige sige, at du har postet dit indlæg i en tid hvor den forsvinder hurtigt fra forsiden, så det er ikke mange der når at se den... Og selvom der er en del der har kigget, så tæller antal af "kiggene" også folk som ikke er medlem af siden, så mange af dem kan jo være "udefra"

Anmeld

25. maj 2012

H+S Skjolgborg.

første et stor .

Du skal banke i bordet NU. også tager du alene afsted i weekenden og siger han må tag til sin chef.s fest og du syntes han skal tænke over om han ville beholde dig eller ej for du venter jeres barn og skal snart føde mens han er til sin chef.s fest og man hoppe ikke bare fra i tid og utid pga varme vad nu hvis du skulle føde i dag så ville han heller på standen nu måå han da lige som sagt ja vejre er sikkert også varmt i morgen så må han tag afsted der det er da vigtiger i skal det i nu skal under graviditen og gør det samme så vit det er mulig f.esk med ens arbejde men scanningerne.og andre ting skal han da tag sig samme og tag med dig.

jeg var bleve mega gal og sagt han måtte tag sig samme ellers gad jeg ikke mere hvis det var min kæreste og 6 år samme så skulle han da vær mere moden og klar til af være far.

Håber i får tale ud og han lave lidt om på sig selv.

Henriette

Anmeld

25. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

Min første tanke var; hvorfor er du sammen med ham? 6 år og han prioertere kun sig selv. Sender dig et kram og sender dig styrke til, at lære at blive lidt mere egoistisk. Vær sammen med din familie også selvom han vælger sin chef. Besøg dine veninder og brug noget mere tid på dig selv.

Anmeld

25. maj 2012

Alex R.

Han virker godt nok ikke særlig engageret i projekt min-kæreste-føder-lige-om-lidt
Fødselsforberedelse er virkelig vigtigt, det er ikke noget man bare kan skippe fordi det er varmt. Hvis han vil på stranden må han vente til der er plads i kalenderen. Sådan er det at være i en familie, så har man et ansvar.
Forstår ikke hvordan han kan ha' undgået at se dine veninder i 6 år, men som du skriver bor du langt væk fra alle så der skal måske lidt til for at de kommer på besøg?
Hvis der er blevet sagt ja til at I kommer til fætter-kusine fest så er det sådan det er. Så kan hans chef have nok så meget fødselsdag. Det man siger ja til først er det man skal til, det har jeg da lært da jeg var lille.

Synes du skal tage en snak med ham og spørge hvad det er der foregår. Måske er det fordi han er bekymret/bange i forhold til de ændringer der snart kommer.

Uanset hvad er det slet ikke noget DU skal være flov over! Hvor har du dog fået den ide fra?

Anmeld

1. juni 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Det er noget værre noget og det er sikkert ikke let, fordi du elsker ham. Men men men, han skal da være der for dig. Du venter JERES barn, hvad vil han gøre, når barnet er født, tage på stranden, så du kan stå med det hele derhjemme?? Jeg håber virkelig at du tager dig en snak om dette. Måske er han ikke klar over du har det sådan, når du "bare" følger hans ønsker..

Synes det er sørgeligt og mest synd for dig..

fra mig

Anmeld

1. juni 2012

chael

Hvorfor tager du ikke til din fætter-kusine fest?

Og lad kæresten tage til sin chefs fest.

Jeg gad da ikke lægge under for det. Se du at komme afsted til din egen familie fest

*C

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.