Fyld i pitabrød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.895 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Zelinasmor

Ja, hvad propper i, i jeres pitabrød???

Og hvad med dressing, hvilken slags bruger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

tarkoflen

Vi putter alt muligt i, enten en rest kød fra dagen før eller noget vi laver til det, det kan være stegt kylling, noget hakket oksekød stegt på panden med krydderier, hakkebøf, tun og æg eller rejer stegt med krydderier. Af grønt plejer jeg at putte, salat, hvidkål, tomat, agurk, majs, avocado, forårsløg, gulerødder, rød peber og anans

Og så er jeg ikke pjattet med dressing, så jeg bruger hytteost i stedet for arla har lavet to med smag og de er super lækre, de kan godt anbefales!

Håber der kunne give lidt inspiration.

Anmeld

24. maj 2012

Metteris

xoxotasha skriver:

Jeg kan godt lide dem med hk. oksekød, salat, tomat og hvad man ellers kan lide. Har gerne stegt kødet med chili og hvidløg. Bruger måske bare en hvidløgsdressing eller ingen dressing.

Ellers kan jeg godt lide med stegt kylling, grønt og caeser dressing og parmesan ost.

Hvis det skal gå hurtigt så åbner jeg bare en dåse tun og putte tun og grønt i.

Men er også vild med at lave falafel og putte i sammen med grønt og feta!  

Anmeld

24. maj 2012

-Sigrid-

Tomat, agurk, ærter, majs og så videre Hvad vi normalt putter i en salat - undtagen salat

Vi putter kylling, skinke eller de der kugler af grønsager?

Anmeld

24. maj 2012

Dinna88

Dressingen er her humus og creme fraice. Fyldet er peberfrugt, majs, ærter, blomkål, agurk, tomat... Bummelum. Helt standard, bare fordi det smager HIMMELSK! 

Jeg kan finde på at putte tun i, men min kæreste vil gerne have oksekød eller kylling også

Anmeld

24. maj 2012

BellaCiinea

xoxotasha skriver:

Vi køber de der dressinger fra.. hmm Knorrs, dem man selv skal blande med creme fraiche eller olie... der køber vi så den græske..

Og så laver vi nogle små hakkebøffer der er græsk krydret, og så putter vi dem i med noget salat, agurk, majs, tomat osv.. hva man nu lige lyster der =) 

Smager sååå godt =)

Anmeld

24. maj 2012

L&V

xoxotasha skriver:

Syntes allerbedst om hakket oksekød ala mexico style også hytteost med løg, hvidløg og purløg i og lidt blandet salat Eller en go steak der er skåret i tynde strimler og salat og hytteost

Anmeld

24. maj 2012

chael

Jeg laver enten flade svine eller kyllinge frikadeller. Så de passer i størrelsen på pitabrødet. Bruger lidt soya. Tomat, agurk, salat og cremefraise dressing eller thousand Island dressing.

Anmeld

24. maj 2012

FrkT

Iceberg, agurker, tomater, tun, sommetider rejer, ananas samt æg (vi koger dem så de er en mellemting mellem smilende og hårdkogte og skærer dem så ud i stykker - det er vildt lækkert i, og går især godt til tunen).

Vi laver stort set altid vores egen hvidløgsdressing til, sommetider har vi lavet en anden dressing. Men vi køber aldrig nogensinde en færdiglavet dressing, da vi begge synes det er klamt, hehe... hjemmelavet hvidløgsdressing holder fuldstændig!

Anmeld

24. maj 2012

Metteris

FrkT skriver:

Iceberg, agurker, tomater, tun, sommetider rejer, ananas samt æg (vi koger dem så de er en mellemting mellem smilende og hårdkogte og skærer dem så ud i stykker - det er vildt lækkert i, og går især godt til tunen).

Vi laver stort set altid vores egen hvidløgsdressing til, sommetider har vi lavet en anden dressing. Men vi køber aldrig nogensinde en færdiglavet dressing, da vi begge synes det er klamt, hehe... hjemmelavet hvidløgsdressing holder fuldstændig!

Åh ja, sådan nogle lidt smilende æg, hakket og blandet med tun, det er lækkert. Det spiser jeg også blandet med varme ris, lidt soja og drys af sesam frø og nori-flager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.