Ååååhhh... hvor er det fantastisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

FruK

Jeg tog da fuldstændig gevaldigt fejl i weekenden, da jeg troede, at jeg kunne mærke, at der var noget galt.

Vi har lige været til scanning og set fint lille hjerteblink!!

Er så glad - og samtidig nervøs. Skal lige igennem de næste uger, før jeg helt tør tro på det. Jeg er i 8. uge - og aborterede sidst, da jeg var i 9. uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

LouiseRH

Godt der ikke var noget galt
Kender selv følelsen af at være nervøs!
Da jeg var 9+ fik jeg en stor blødning og var så sikker på at det var slut, men kom også til scanning og så det fineste lille hjerteblink

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ihhhhhhhhh... Hvor dejligt! Læste godt din tråd om at du havde en dårlig fornemmelse.

Anmeld

24. maj 2012

FruK

LouiseRH skriver:

Godt der ikke var noget galt
Kender selv følelsen af at være nervøs!
Da jeg var 9+ fik jeg en stor blødning og var så sikker på at det var slut, men kom også til scanning og så det fineste lille hjerteblink

Åh, hvor vildt at ligge der og tro, at det er slut - og så er der hjerteblink.

Jeg havde fået tjekket hCG og de tal spurgte jeg til først, for at vide det før scanningen. Og det hele var bare fint.

Anmeld

24. maj 2012

FruK

rikkeregnbue skriver:

Ihhhhhhhhh... Hvor dejligt! Læste godt din tråd om at du havde en dårlig fornemmelse.

Ja, vildt dejligt. Jeg havde forberedt min stakkels mand på, at det var slut i søndags - jeg var bare fuldstændig overbevist (kan godt høre, at det lyder lidt hysterisk)...!  

Anmeld

24. maj 2012

LouiseRH

FruK skriver:

Åh, hvor vildt at ligge der og tro, at det er slut - og så er der hjerteblink.

Jeg havde fået tjekket hCG og de tal spurgte jeg til først, for at vide det før scanningen. Og det hele var bare fint.

Det var helt fantastisk - lå jo bare der helt uanende om hvad der ventede mig - og så var det første gang jeg så hende
Sååååååååååå fantastisk!

Men tror det ville være lige så dejligt at vide hvad man havde i vente på forhånd, så man ikke var så nervøs :-)

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

FruK skriver:

Ja, vildt dejligt. Jeg havde forberedt min stakkels mand på, at det var slut i søndags - jeg var bare fuldstændig overbevist (kan godt høre, at det lyder lidt hysterisk)...!  

Haha  Meeeeeeeeen.... Så er det jo godt, at det ikke var en fornemmelse der var rigtig denne gang

Anmeld

24. maj 2012

Camillos

FruK skriver:

Jeg tog da fuldstændig gevaldigt fejl i weekenden, da jeg troede, at jeg kunne mærke, at der var noget galt.

Er så glad - og samtidig nervøs. Skal lige igennem de næste uger, før jeg helt tør tro på det. Jeg er i 8. uge - og aborterede sidst, da jeg var i 9. uge.

Anmeld

24. maj 2012

Annette A

FruK skriver:

Et tilfælde hvor det er fantastisk at tage fejl. Skønt at høre intet var galt.

Anmeld

24. maj 2012

FruK

Tak. 

Ja så er det skønt at tage fejl. Jeg har lovet manden at jeg ikke går i panik igen!  Håber den bliver der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.