Gravitamin vs andre vitaminer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Myturn

Jeg er gravid uge 30+ og tager dagligt gravitamin, men jeg har kun tilbage til 5 dage af pakken. Synes det en del penge at give når jeg kun skal bruge dem max 10 uger mere.

Vi har et glas livol multitotal stående og kan se det er nogenlunde det samme der er i dem, bortset fra a vitamin noget højere i livol?

Vil bare høre andre om de tager andre piller og om disse vil være ok de sidste uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Flowers

Myturn skriver:

Jeg er gravid uge 30+ og tager dagligt gravitamin, men jeg har kun tilbage til 5 dage af pakken. Synes det en del penge at give når jeg kun skal bruge dem max 10 uger mere.

Vi har et glas livol multitotal stående og kan se det er nogenlunde det samme der er i dem, bortset fra a vitamin noget højere i livol?

Vil bare høre andre om de tager andre piller og om disse vil være ok de sidste uger

Der anbefales jo kun de 400mg folinsyre til og med det første trimester. Jeg har overvejet det samme, og når mine gravivit er løbet tør, køber jeg mig nogle alm. Det skulle være nok, da dit barn jo er "udviklet" nu, og at det blot er dig der nok mangler ekstra vit bare husk jern

Anmeld

24. maj 2012

FamilenStorm

Myturn skriver:

Der er lidt forskel på dem, da det ikke er alle vitaminer du må få lige meget af, fx A-vitamin må du ikke få den "almindelige" dose af...

Så prøve at samligne de to.. Kan ikke huske hvilke vitaminer det ellers lige er..

Anmeld

24. maj 2012

Myturn

Der er dobbelt så meget a vitamin i livol.. Men er det ikke kun de første antal ugerat for meget a vitamin ikke er for godt?

Anmeld

25. maj 2012

Flowers

Myturn skriver:

Der er dobbelt så meget a vitamin i livol.. Men er det ikke kun de første antal ugerat for meget a vitamin ikke er for godt?

Ellers er de rigtigt flinke til at vejlede på apotekerne

Anmeld

25. maj 2012

Maja_4000

Jeg købte bare de stribede fra Matas til gravide .. Lægen sagde at der er det samme i , men de er en del billigere

Anmeld

25. maj 2012

ElisabethJ

Jeg har købt Livol til gravide + Livol kalk, de indeholder begge 200 stk, og koster kun omkring 100 kr pr. glas og de kan jo sagtens bruges efter fødslen 

Anmeld

25. maj 2012

fairlady

du kan evt. nøjes med at tage dem hver 2. dag. her er lige et link så du kan se hvilke vitaminer du skal være opmærksom på: http://www.netdoktor.dk/vitaminer/graviditet.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.