Hvordan testede din læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

lio

Bare for sjov, så er jeg nysgerrig på hvor forskelligt læger håndterer en "Jeg tror jeg er gravid, konsultation" - Min læge testede ikke min urin, men lave en gyn. undersøgelse og mærkede livmoderen og sagde udfra det, at jeg var 6-7 uger henne.

Så fortæl, hvordan bekræftede lægen at du var/er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

SukkerDronning

Laijona Äiti skriver:

Bare for sjov, så er jeg nysgerrig på hvor forskelligt læger håndterer en "Jeg tror jeg er gravid, konsultation" - Min læge testede ikke min urin, men lave en gyn. undersøgelse og mærkede livmoderen og sagde udfra det, at jeg var 6-7 uger henne.

Det var sygeplejersken der tog sig af det i det lægehus jeg var i. Hun tog en alm. urinprøve og lavede vandrejournal, der blev det vist konstateret at jeg var 4+ et eller andet

Egentlig ikke skide smart, for hvis nu testen viste falsk, ville det da være ubehageligt, at de allerede havde taget det så alvorligt. Syntes bedre om, at de laver et gynækologisk tjek

Anmeld

24. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Min læge sagde i telefonen at ud fra symptomer og de 3 hjemmetests jeg havde taget skulle den være god nok.. Så jeg fik en tid til første lægesamtale da jeg var i uge 10, hvor sygeplejersken tog urin, blod og lavede vandrejournal

Jeg har endnu ikke fået et undervognstjek

Anmeld

24. maj 2012

Flowers

Laijona Äiti skriver:

Der blev taget en urinprøve af sekrætæren som testede en gravitest. Derefter blev jeg bedt om at få en lægetid når jeg var omkring de 10 uger, hvor vi talte lidt om hvordan det gik og lavet journal..

Anmeld

24. maj 2012

Princesspigen

Laijona Äiti skriver:

jeg hvade tid til lægen grundet noget andet, sagde så til ham at nå ja forresten jeg tror jeg er gravid så hvis han lige gad og lave en test..

jeg sku så tisse i en kop hvilke jeg havde gjordt på forhånd så den testede han og 20 sek efter viste hans test positiv..

var 1½ måned for inden oppe ved lægen fordi jeg troede jeg var gravid, var gået 2 uger over tid, men kom ind til sygeplejesken istedet og fik en snak med hende.. var ike gravid da jeg havde fået min mens samme dag.. så det var indbildning den gang.. men fik ik engang lov til at snakke med lægen om det.. sys det var lidt dårlig behandling den dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.