Anbefaling af vogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

fairlady

Jeg leder efter barnevogn. Enten skal det være en billig ny, eller også skal den være brugt.

Men har du et bud på hvad det kunne være for en og hvorfor?

Jeg har før haft en brugt emmal junga, men den er blevet meget løs i stellet. Jeg tænker derfor at den gerne må være fast i stellet.

Har set man kan få nogle billige barnevogne, men dem kan man ikke lyne op i kalechen. Kommer baby så ikke til at ligge og stege?

Håber du kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Maja_4000

Jeg ville gå efter en brugt Odder , hvis jeg skulle ud og finde en billig vogn

Anmeld

24. maj 2012

fairlady

Maja_4000 skriver:

Jeg ville gå efter en brugt Odder , hvis jeg skulle ud og finde en billig vogn

ok tak. Kan du uddybe hvad der er godt ved en odder?

Anmeld

24. maj 2012

SukkerDronning

Jeg siger også en brugt odder, fordi den er fast i stellet og kan holde til rigtig mange børn. Det er ikke sikkert at den kan lynes op i kalechen, men baby kommer ikke til at stege af den grund

Det er virkelig en kvalitets vogn og skal man købe brugt, så skal det være kvalitet, hvis du spørger mig

Anmeld

24. maj 2012

Pigent

fairlady skriver:

Jeg leder efter barnevogn. Enten skal det være en billig ny, eller også skal den være brugt.

Men har du et bud på hvad det kunne være for en og hvorfor?

Jeg har før haft en brugt emmal junga, men den er blevet meget løs i stellet. Jeg tænker derfor at den gerne må være fast i stellet.

Har set man kan få nogle billige barnevogne, men dem kan man ikke lyne op i kalechen. Kommer baby så ikke til at ligge og stege?

Håber du kan hjælpe mig

Hvis du ikke vil have en barnevogn der er løs i stellet så skal du ikke købe en Scandia. De er løse i stellet synes jeg. Det er en god vogn til prisen og den er dejlig let at køre med. Jeg kender nogen der har brugt den til to børn og den er godt brugt.

Hvis jeg selv skulle købe en billig vogn så kunne jeg godt finde på at købe en Trille Gigant. Har kun hørt godt om den, kender den ikke.

http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/barnevogne/trillegigant/c-23/c-140/p-4022

Odder har lavet en model hvor der følger lift og pusletaske med, men du kan også få den uden lift og pusletaske. 
Med lift og pusletaske koster den 6399 kr og uden lift og pusletaske koster den 5399.

http://www.babysam.dk/barnevogne/odder/odder-zimply

Hvis du gerne vil have en brugt så ville jeg købe en brugt Odder.

Anmeld

24. maj 2012

lio

SukkerDronning skriver:

Jeg siger også en brugt odder, fordi den er fast i stellet og kan holde til rigtig mange børn. Det er ikke sikkert at den kan lynes op i kalechen, men baby kommer ikke til at stege af den grund

Det er virkelig en kvalitets vogn og skal man købe brugt, så skal det være kvalitet, hvis du spørger mig

Anmeld

24. maj 2012

Maja_4000

fairlady skriver:

ok tak. Kan du uddybe hvad der er godt ved en odder?

Af samme grund som SukkerDronning skriver

Jeg synes at de fleste Oddervogne kan åbnes i kalechen .. 

Anmeld

24. maj 2012

fairlady

Hej kvinder. tak for svar. overvejer en pakke med en trillebarnevogn eller en brugt odder

Anmeld

24. maj 2012

Pigent

fairlady skriver:

Hej kvinder. tak for svar. overvejer en pakke med en trillebarnevogn eller en brugt odder

Jeg vil lige sige der findes startpakker med forskellig Trille barnevogne og hvis det var mig ville jeg vælge en med Trille Gigant. 

Ønskebørn har en som er på tilbud lige nu 
http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbehoer/tilbehoers--og-startpakker/premium-startpakke/c-23/c-184/p-4193 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.