Barsel og befordring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.032 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

Team Putte

Hej tøser

Husk at ændre jeres befordringsfradrag i forskudsopgørelse hos skat når i går på barsel

Det er bare en dum ting at glemme, hellere undgå et skattesmæk næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Hej tøser

Husk at ændre jeres befordringsfradrag i forskudsopgørelse hos skat når i går på barsel

nu er jeg helt blank på det der skat noget... men nu skal jeg på barselsdagpenge i stedet for su?????

Anmeld

24. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

nu er jeg helt blank på det der skat noget... men nu skal jeg på barselsdagpenge i stedet for su?????

Kommer du til at få væsentligt flere penge ud af det? For hvis det er ca. det samme behøver du ik ændre noget omkring indkomsten

Men får du kørselspenge til og fra uddannelse skal de stoppes da du jo ik tager til og fra uddannelse under barsel

Anmeld

24. maj 2012

eliasogmor

Team Putte skriver:

Kommer du til at få væsentligt flere penge ud af det? For hvis det er ca. det samme behøver du ik ændre noget omkring indkomsten

Men får du kørselspenge til og fra uddannelse skal de stoppes da du jo ik tager til og fra uddannelse under barsel

nej det tror jeg ikke jeg gør kommer vist til at få dimitend satsen, som ikke er så høj... og får ikke kørselspenge...

Anmeld

24. maj 2012

Team Putte

eliasogmor skriver:

nej det tror jeg ikke jeg gør kommer vist til at få dimitend satsen, som ikke er så høj... og får ikke kørselspenge...

Så vil jeg ik tro du skal ændre noget Du kan iøvrigt oz ændre det når du har fået udbetalt dine første barselsdagpenge, og så ved du jo om der er væsentlig forskel

Synes bare det er en god ting lige at tjekke sådan noget, da min svigerinde fik et smæk på 12.000 fordi hun ik havde ændret sin befordring til kbh under sin barsel

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

43 visninger men kun en har reageret.. Jeg håber det betyder de damer har styr på det så i undgår et skattesmæk næste år

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte skriver:

Hej tøser

Super godt at du skriver det. Det havde jeg slet ikke skænket en tanke, men det er nu rettet på forskudsopgørelsen. 

Tak 

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

*** skriver:

Super godt at du skriver det. Det havde jeg slet ikke skænket en tanke, men det er nu rettet på forskudsopgørelsen. 

Tak 

Havde heller ik selv skænket det en tanke hvis ik min svigerinde havde fået et ordentligt smæk efter barsel med min nevø for 1½ år siden

Glæder mig at se endnu en har fået styr på det, det er bare kedelige penge pludselig at skulle af med!

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte skriver:

Havde heller ik selv skænket det en tanke hvis ik min svigerinde havde fået et ordentligt smæk efter barsel med min nevø for 1½ år siden

Glæder mig at se endnu en har fået styr på det, det er bare kedelige penge pludselig at skulle af med!

Det er rigtig kedelige penge pludselig at skulle af med - ville bare være så dumt og ærgeligt ikke at få gjort, når nu man kan gøre noget ved det.

Det er ikke fordi pengene bliver flere, når man går på barsel heller.

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

*** skriver:

Det er rigtig kedelige penge pludselig at skulle af med - ville bare være så dumt og ærgeligt ikke at få gjort, når nu man kan gøre noget ved det.

Det er ikke fordi pengene bliver flere, når man går på barsel heller.

Så rigtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.