rigtig øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej dejlige damer..
kommer lige endnu en tuder...
Jeg er jo begyndt at tage gravitamin for at få den folinsyre jeg skal inden baby skal puttes ind i mavsen..
Så kom en af daniels venner lige på besøg for lidt siden, og af en eller anden grund følte han sig berettiget til at rode i de sager jeg har liggende på mit køkkenbord - inkl. mine vitaminpiller hvor efter han tager dem op og udbryder "Ej, du er bare ikke gravid vel!?" og griner... gjorde af en eller anden grund bare PISSE ondt
Han er ikke en ret moden gut, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om ham.. synes bare det var så tarveligt sagt, og han tog virkelig mælet fra mig..
Nå...tårerne triller, daniel spiller kamp,og I lagde øre til.. TAK
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Kloster

Hej...

Du skev det jo selv... Umoden gut...
Og typisk unge mænd at udbryde sådan en kommentar...
Fald op og sping ned på det...
Hvad hulen kommer det ham ved og for slet ikke at sige: "Hvad ind i H... står han og roder i dine ting for!!

Venlig hilsen
Kloster
- Hvis mand er i Tyskland til i morgen, Mads sover igen før aftensmaden og de store er skrup-sultne... Glæder mig til Desperate Housewifes i aften

Anmeld

22. april 2009

Becks

Caroline86 skriver:

Hej dejlige damer..
kommer lige endnu en tuder...
Jeg er jo begyndt at tage gravitamin for at få den folinsyre jeg skal inden baby skal puttes ind i mavsen..
Så kom en af daniels venner lige på besøg for lidt siden, og af en eller anden grund følte han sig berettiget til at rode i de sager jeg har liggende på mit køkkenbord - inkl. mine vitaminpiller hvor efter han tager dem op og udbryder "Ej, du er bare ikke gravid vel!?" og griner... gjorde af en eller anden grund bare PISSE ondt
Han er ikke en ret moden gut, og jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om ham.. synes bare det var så tarveligt sagt, og han tog virkelig mælet fra mig..
Nå...tårerne triller, daniel spiller kamp,og I lagde øre til.. TAK
Knus

ØV for en umoden kommentar at komme med...

Glem den søde, og arbejd på jeres ønske baby

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.