Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var jo ved jordemor igår for sidste gang! Vildt at det var for sidste gang igår..
Nå, men hovedet det står altså fast nu, det var hun slet ikke i tvivl om.
Hun skønnede ham til mellem 3300g og 3500g.. Og så sagde hun, at hvis jeg ikke havde født den 7 juni, var det dagen for igangsættelse! Så jeg skal højest være gravid 14 dage mere.. Men, jeg håber da godt nok han kommer før.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, lækkert at få at vide at han står fast nu! Så er der ingen fare på færde der
Og endnu mere lækkert at du nu har en dato at forholde dig til! Fedt! Håber jeg også får en dato på onsdag, hvor jeg skal til jordemoder igen (40+4), selvom jeg lidt håber jeg ikke får brug for at se hende der
Majbrit skriver: Ej, lækkert at få at vide at han står fast nu! Så er der ingen fare på færde der Og endnu mere lækkert at du nu har en dato at forholde dig til! Fedt! Håber jeg også får en dato på onsdag, hvor jeg skal til jordemoder igen (40+4), selvom jeg lidt håber jeg ikke får brug for at se hende der
Ja, det er nemlig bare lækkert! Så føler man ikke man venter ud i ingenting.
for at du føder før jordemor besøg!
LR85 skriver: Fedt. Tillykke og hvor er det stort. Jeg må højest gå til 10/6, så det er også dejlig snart
Fedt. Tillykke og hvor er det stort. Jeg må højest gå til 10/6, så det er også dejlig snart
Ja, det er da også skønt du har en dato at forholde dig til.. Lige nu tror jeg ikke på han kommer før..
Sender vestøv afsted til alle jer, der ikke har født endnu.
I går en fantastisk tid i møde. Og "nyd" fødslen - den er helt unik og storslået.
Monis skriver: Sender vestøv afsted til alle jer, der ikke har født endnu. I går en fantastisk tid i møde. Og "nyd" fødslen - den er helt unik og storslået.
Tusind tak, det kunne jeg godt bruge! Glæder mig til den fantastiske tid, i alle snakker om! Og skal prøve at nyde fødslen.. hehe
Joyce1986 skriver: Sikke en fin størrelse. Og dejligt du ved lidt om hvornår baby kommer, så må vi håbe der ser noget inden jeg sender luge en ordentlig potion afsted herfra
Sikke en fin størrelse. Og dejligt du ved lidt om hvornår baby kommer, så må vi håbe der ser noget inden jeg sender luge en ordentlig potion afsted herfra
Ja, er spændt på hvor tæt på det er, når han kommer til verden.. Altså vægten! tak for ve-støv!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128